از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد به سمت خرید تردمیل خانگی روی آورده اند توجه بسیاری از افراد به این دستگاه ورزشی جلب شده است. برای همین روتین ورزشی خود را به جای رفتن به باشگاه حتی در آب و هوای نامناسب، در خانه های خود دنبال می کنند. اما آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که پس از خرید  تردمیل باید به خوبی از آن مراقبت و نگهداری کنید؟ یا به نظرتان چه ویژگی و نکاتی لازم است در این روند به کار گیرید؟ برای دانستن این موضوع می توانید در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

از محافظ برق استفاده کنید: از آنجایی که ممکن است برق مناطق شما دارای نوسانات زیادی باشد بهتر است از محافظ برق برای روشن کردن دستگاه خود استفاده کنید. با استفاده از این روش دیگر نگران خرابی یا از کار افتادن دستگاه ورزشی خود نباشید.

روغن کاری فراموش نشود: مگر می شود شما خرید تردمیل خانگی را انجام داده و رسیدگی هایی مانند روغن کاری آن را فراموش کنید؟ یکی دیگر از مهم ترین روش هایی که شما باید برای نگهداری تردمیل خانگی خود از آن بهره مند شوید روغنکاری آن است. برای انجام این کار دستگاه خود را خاموش کرده و روغن مورد نیاز این دستگاه را روی تسمه های آن بریزید. بعد از انجام این کار تردمیل خود را روشن کرده و در آرام ترین سرعت اجازه دهید به مدت پنج دقیقه حرکت کند که روغن به تمام قسمت های تسمه پخش شود.

سعی کنید فضاهای اطراف آن تمیز باشد: اگر می خواهید دستگاه شما بدون گرفتگی توسط گرد و خاک به خوبی کار کند، بهتر است اطراف این دستگاه را دور از محیط گرد و خاک نگه دارید و بهتر است هر ماه یکبار به تمیز کردن قطعات داخلی تردمیل خانگی خود بپردازید. این امر دستگاه را عاری از هرگونه گرد و خاک می کند و نمی گذارد این موضوع موجب از کار افتادن دستگاه شما شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()