نکات مهم دررابطه با نگهداری از اسکی فضایی خانگی

برای اینکه بتوانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید، به شما پیشنهاد می شود که نکاتی را برای حفظ و نگهداری از اسکی های فضایی خانگی رعایت کنید. نگهداری درست از وسایل ورزشی مختلف فواید بسیار زیادی را برای شما دارد. در این شرایط هم از خراب شدن احتمالی دستگاه ورزشی جلوگیری می کنید و هم می توانید صرفه جویی اقتصادی داشته باشید. در ادامه این قسمت سعی داریم که نکاتی را در مورد نگهداری اسکی فضایی خانگی بیان کنیم.

1- قبل از هر چیزی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید

اولین قدمی که باید برای حفظ و نگهداری اسکی های فضایی خانگی انجام دهید، مطالعه دفترچه راهنمای آنهاست. زیرا همان طور که می دانید این دفترچه ها اطلاعات جامعی را در مورد نگهداری درست و تعمیرات وسایل ورزشی مختلف در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این با خواندن این دفترچه های کوچک و کاربردی نحوه کار با اسکی های فضایی خانگی را نیز یاد می گیرید.

2- تمیز کردن دستگاه با استفاده از شوینده های مناسب

بهتر است که بعد از خرید اسکی فضایی از شوینده هایی برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. مسلماً استفاده مداوم از این دستگاه ها سبب می شود که چربی های اضافه یا روغن هایی روی سطوح آنها ایجاد شوند. در نتیجه به شما پیشنهاد می شود که بعد از کثیف شدن یا حتی چرب شدن این دستگاه های پرکاربرد آنها را تمیز کنید. همچنین فراموش نکنید که صفحه نمایش را نیز به وسیله دستمال های نرم و شوینده های مناسب پاکیزه نگه دارید.

3- قرار دادن اسکی فضایی خانگی در مکان مناسب

معمولاً محل قرار دادن اسکی های فضایی خانگی تأثیر بسیار زیادی بر کارکرد آنها دارد. به همین دلیل نیز بهتر است که آنها را در فضاهای خشک و خنک قرار دهید. علاوه بر این، این دستگاه ها باید در محلی قرار بگیرند که از هرگونه آسیب و صدمه های احتمالی ناشی از برخورد کودکان یا حیوانات خانگی شما دور بمانند.

4- روغن کاری مداوم

همان طور که در قسمت های بالاتر بیان کرده ایم، نگهداری درست از وسایل ورزشی مانند اسکی فضایی خانگی نه تنها طول عمر آن را افزایش می دهد، بلکه در کارکرد آن نیز تأثیر خوبی می گذارد. در همین راستا نیز یکی از مهم ترین اصول، روغن کاری محسوب می شود. بهتر است که مرتباً قسمت های مختلف دستگاه خود را روغن کاری کنید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می شود که دو بار در سال پیچ ها را برای جلوگیری از شل شدن کنسول ها و سایر قطعات محکم کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 539
نمایش همه
علاقه مندی ها ()