تمرین های مناسب برای ضربان قلب

برای اطمینان از درستی تمریناتی که انجام می دهید، باید به ضربان قلب خود توجه داشته باشید. در واقع رسیدن به میزان معینی از ضربان قلب نشان می دهد که شما مسیر درستی را در این تمرین انتخاب کرده اید. با رسیدن به این ضربان قلب معین چربی ها و کالری های اضافه بدن شما سوزانده می شوند. از مزیت های دوچرخه ثابت می توان به نمایشگرهای آن اشاره کرد. طراحی این نمایشگرها به گونه ای است که ضربان شما به راحتی قابل خواندن است.

نحوه انجام تمرین

برای انجام این تمرین باید بازه زمانی 20 دقیقه ای را به آن اختصاص دهید و فشار تمرین را طی این مدت زمان بیشتر یا کمتر کنید. به عنوان مثال ابتدا باید ضربان قلب خود را از 50 درصد تا 85 درصد تغییر دهید. سپس سعی کنید که این میزان را به همان درصد اولیه برسانید.

 تمرینات پرفشار اما کوتاه مدت

این نوع تمرین برای کالری و چربی سوزی بسیار مناسب محسوب می شود. تمرینات پرفشار شباهت بسیار زیادی با تمرین نوع اول دارد. تنها تفاوت آن این است که شما باید طی مدت زمان 30 ثانیه ای ضربان قلب خود را به بالاترین میزان خود برسانید. اما پیش از انجام این تمرین بهتر است که ابتدا آمادگی جسمانی بدن را افزایش دهید و سپس از تمرینات پرفشار استفاده کنید.

 تمرین های لاغری شکم

دوچرخه ثابت تأثیر بسیار خوبی بر لاغری شکم و پهلو می گذارد. شما می توانید با انجام تمرین های هوازی روی این دستگاه عضلات شکم خود را تقویت کنید و چربی های اضافه آن را نیز بسوزانید. به همین منظور نیز بهتر است که تمرینات ضربه ای با شدت بالا را انجام دهید. این تمرینات سوخت وساز بدن شما را متعادل می کنند.

نحوه انجام

برای شروع باید 3 روز را به منظور انجام تمرینات شکم در نظر بگیرید و سپس تمرین خود را به طور منظم انجام دهید. در روز اول به مدت 40 دقیقه ای تمرینات هوازی را با مقاومت پایین برای گرم کردن بدن انجام دهید. در روز بعدی باید تمرینات هوازی و پرفشار در بازه زمانی 15 دقیقه ای انجام شوند. سپس در روز آخر نیز تمرینات هوازی را با مقاومت پایین تکرار کنید.

کلام آخر

خوشبختانه پیشرفت علم سبب شده است که دستگاه های ورزشی مختلفی وارد بازار شوند. دوچرخه ثابت نیز دستگاهی است که به وسیله آن می توانید تمرینات ورزشی گوناگونی را انجام دهید. برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی بهتر است که محصولات مختلف را در هایپر جیم با یکدیگر مقایسه کنید و دستگاهی متناسب با نیاز خود را بخرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()