دوچرخه ثابت باشگاهی وسیله ای پرکاربرد و جذاب برای تمرینات پایین تنه است. البته در برخی مدل های قابلیت هایی را برای به کار گرفتن بالا تنه نیز دارد. اما به طور کلی در تمرینات پایین تنه مورد استفاده قرار می گیرد.  

دوچرخه ثابت با دارا بودن پدال و تمام ویژگی های دوچرخه ثابت باشگاهی ، البته به جز قابلیت حرکت، می تواند در تناسب اندام و کمک به سلامت افراد مفید باشد و تمرینی همچون دوچرخه سواری واقعی را برای فرد ایجاد کند.

علاوه بر قابلیت هایی که شبیه به دوچرخه است، قابلیت های اضافه ای نیز برای فرد دارد که تجربه تمرین خوبی را برای او فراهم سازد. در ادامه این ویژگی ها را برایتان شرح می دهیم که خرید بهتری داشته باشید.

دوچرخه ثابت به صورت نشسته است یا ایستاده؟

افراد می توانند روی دوچرخه ثابت باشگاهی یا خانگی به دو صورت نشسته یا ایستاده تمرین کنند. در واقع با توجه به محدودیت های فیزیکی هر فرد دو نوع ایستاده و نشسته این دستگاه طراحی شده است.

دوچرخه ثابت نشسته به منظور راحتی افرادی که مشکلات حرکتی داشته یا درگیر زانودرد و کمردرد هستند طراحی شده. افرادی که از بیماری های ام اس یا دیگر ضعف های حرکتی رنج می برند نیز می توانند بدون دردسر با این نوع دوچرخه باشگاهی ورزش کنند. این نوع از انواع دوچرخه ثابت نبست به مدل‎های دیگر بیشتر موجب تقویت عضلات می شوند.

این دوچرخه ها تمرینات سخت تری را برای فرد ایجاد کرده و این موضوع سبب می شود که کالری بیشتری نسبت به دوچرخه نشسته بسوزانند. این دوچرخه می تواند زینی داشته باشد که ارتفاع آن قابل تنظیم است. با تنظیم زین می توان سطح سختی تمرینات را بالا برد.

 درجه تنظیم دوچرخه ثابت

قابلیت دیگری که در دوچرخه ثابت در نوع باشگاهی وجود دارد، درجه تنظیم قدرت است. درجه تنظیم می تواند به دو صورت الکترونیکی یا مکانیکی تنظیم شود.

در سیستم تنظیم درجه قدرت به صورت دستی یا مکانیکی فرد بایستی به کمک درجه فیزیکی که روی بدنه آن قرار دارد، میزان سختی یا نرمی پدال دوچرخه را با توجه به تمرینات خود تنظیم کند.

در نوع دیگر سیستم تنظیم قدرت، همان طور که از نام آن پیداست، درجه تنظیم به صورت الکترونیکی است. یعنی فرد از روی نمایشگر و بدون هیچ واسطه فیزیکی و تنها به کمک صفحه کلید، نرمی یا سختی پدال را تنظیم می کند.

برنامه ورزشی هوشمند

برخی از مدل های دوچرخه ثابت باشگاهی برنامه های ورزشی اصولی و از پیش برنامه ریزی شده دارند. یعنی در این برنامه دقیقا مشخص شده که فرد بایستی چقدر ورزش کند که در نهایت به چه میزان ضربان قلب، سختی رکاب و کالری مصرفی برسد. این برنامه ها موجب می شود که فرد به ورزش خود پایبند بوده و برای رسیدن به اهدافی که در هر برنامه وجود دارد تلاش کند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()