دوچرخه ثابت و تناسب اندام

یکی از بزرگترین دستاوردهای استفاده از دوچرخه ثابت باشگاهی ، کاهش وزن است. به این موضوع توجه داشته باشید که افزایش وزن در دوران میانسالی و پیری ممکن است، سلامتی شما را به خطر بیندازد.

در نتیجه بهتر است در کنار رژیم غذایی مناسب، از دوچرخه ثابت نیز استفاده کنید که در طولانی مدت سلامتی شما را تضمین کند.

دوچرخه ثابت و ترشح اندروفین

اندروفین و سروتونین هورمون های شادی در بدن هستند، با انجام فعالیت های مختلف ورزشی در طول روز بدن هورمون اندروفین و سروتونین تولید می کند. با توجه به این موضوع استفاده 10 الی 15 دقیقه از دوچرخه ثابت در طول روز به افزایش روحیه و حال خوب شما کمک می کند.

دوچرخه ثابت و کاهش کلسترول خون

افزایش کلسترول در بدن باعث ایجاد بیماری های قلبی می شود. با توجه به این موضوع می توان گفت، بهتر است، با انجام حرکات ورزشی مناسب سطح کلسترول بدنتان را کنترل کنید. استفاده از دوچرخه ثابت به این موضوع کمک می کند و در طولانی مدت باعث افزایش سلامت قلب می شود.

دوچرخه ثابت و بهبود استرس مزمن

افزایش استرس کارکرد بدن را در طولانی مدت تحت تأثیر قرار می دهد و سلامتی افراد به خطر می افتد. با توجه به این موضوع می توان گفت، استفاده از دوچرخه ثابت با افزایش هورمون های شادی آور در بدن، استرس را به میزان زیادی کاهش می دهد و باعث کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری های مختلف می شود.

سخن آخر

دوچرخه ثابت باشگاهی فواید زیادی دارد که در این مقاله به آن پرداخته شده است. با توجه به مزیت هایی که به آن اشاره شد، بهتر است روزانه زمان مشخصی را به استفاده از این دوچرخه قرار دهید. فروش دوچرخه ثابت به صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد.

در ادامه توجه داشته باشید استفاده بیش از حد سلامت پا و زانو را به خطر می اندازد و در نهایت باعث صدمات جبران ناپذیری می شود، پس بهتر است، بر اساس برنامه استاندارد از دوچرخه ثابت استفاده کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()