امکانات اسکی فضایی

معمولاً دستگاه های ورزشی امکانات بسیار فوق العاده ای دارند. شما می توانید باتوجه به هدف خود یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید. در همین راستا نیز اسکی فضایی با درگیرکردن ماهیچه های مختلف شما به طور هم زمان تأثیر بسیار زیادی بر عضلات شما خواهد داشت. در واقع عملکرد و قابلیت های منحصربه فرد اسکی فضایی ، این دستگاه را در مقایسه با دستگاه های ورزشی دیگر بسیار خاص کرده است.

1- صندلی اسکی فضایی

معمولاً اسکی های فضایی دو نوع متفاوت دارند. برخی از آنها با صندلی و برخی دیگر نیز بدون صندلی در بازار وجود دارند. اسکی های فضایی که صندلی دارند، بسیار شبیه به دوچرخه های ثابت هستند. اما درصورتی که برای انتخاب مدل صندلی یا بدون صندلی آن شک دارید، بهتر است که ابتدا شرایط جسمانی خود را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال درصورتی که شما از مشکلات حرکتی رنج می برید، استفاده از مدل های با صندلی مناسب تر هستند.

2- درجه تنظیم سرعت

از مزیت های اسکی های فضایی این است که سرعت آنها به راحتی قابل تنظیم هستند. در واقع زمانی که قصد دارید، فشار بیشتری به عضلات خود وارد کنید، بهتر است که سرعت آن را افزایش دهید. معمولاً سرعت این نوع دستگاه از دو طریق دستی و برقی قابل کنترل است. برای تنظیم سرعت در روش دستی و برقی به می توانید از یک پیچ یا کلید استفاده کنید. همین تفاوت سبب تغییر قیمت بین اسکی های فضایی می شود. همچنین واضح است که کارکردن با دستگاه هایی ک سرعت آن ها از طریق برقی کنترل می شود، بسیار راحت تر است.

3- نمایشگر

اغلب تمامی اسکی های فضایی نمایشگرهایی را روی خود دارند. طراحی این نوع نمایشگرها به گونه ای است که سرعت، مسافت، کالری و حتی ضربان قلب را به طور واضح نشان می دهد. همچنین برخی از این نمایشگرها قابلیت های فوق العاده ای دارند. به عنوان مثال شما به راحتی می توانید گوشی موبایل خود را به آنها متصل کنید.

4- دسته

یکی دیگر از امکاناتی که سبب خاص شدن اسکی های فضایی می شود، دسته های آن است. معمولاً دسته های این دستگاه به طور بر عکس کار می کند. زمانی را تصور کنید که در حال استفاده از یک اسکی فضایی هستید. در این شرایط زمانی که یکی از دسته ها را به سمت جلو هدایت می کنید، دسته دیگر به سمت عقب می آید.

همین ویژگی سبب می شود که به راحتی تمرینات مختلف ورزشی را روی این دستگاه ها انجام دهید. نکته دیگری که حائز اهمیت است، تعداد دسته ها محسوب می شود. معمولاً برخی از این دستگاه ها دو دسته و برخی دیگر نیز 4 دسته هستند. در دستگاه هایی که دسته های آنها دو جفت هستند، به هنگام تمرین یک جفت آنها حرکت نمی کند. فروش اسکی فضایی خانگی امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است.

5- سیستم مقاومت

در اسکی های فضایی دو نوع سیستم مقاومت نمدی و مکانیک وجود دارد. در واقع سیستم مقاومت به شما این امکان را می دهد که به سهولت سختی حرکت را تنظیم کنید. هر کدام از این سیستم ها معایب و مزایا خودشان را دارند. به عنوان مثال سیستم های نمدی استهلاک بسیار بالایی دارند، اما قیمت های آنها بسیار مناسب هستند. اما طول عمر سیستم های مقاومت مکانیک نه تنها بسیار بالا است، بلکه حرکت آن نیز روان تر و نرم است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 459
نمایش همه
علاقه مندی ها ()