اسکی فضایی متقاطع

تمرین با این مدل اسکی فضایی کمی گسترده‌تر از مدل قبلی است. در این مدل دسته‌های متحرک نیز وجود دارند. به همین دلیل است که شما می‌توانید همزمان با تمرین روی پایین تنه خود، عضلات بازو و دستان خود، شانه و سینه خود را تقویت کنید. اسکی فضایی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد و شما را خسته نکند. چرا که شما همزمان از نواحی مختلفی از بدنتان کار کشیده و در مدت کم کالری زیادی می‌سوزانید. صندلی آن نیز راحت بوده و به شما آسیب نمیزند. این دستگاه می‌تواند برای افراد با سطوح مختلف آمادگی جسمانی مناسب باشد.  

گلایدرها

این مدل از اسکی فضایی طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های دیگر دارد. در این مدل دیگر حرکت پاها به صورت بیضوی نبوده و تنها به جلو و عقب حرکت می‌کنند. حرکت پاها در این حالت، فشار کمتری را به پا ایجاد کرده و برای تمام افراد مناسب است.

این دستگاه می‌تواند بسته به برندهای مختلف، ویژگی‌های متفاوتی را داشته باشد. کنترل ضربان قلب، اندازه‌گیری الکترونیکی کالری سوزانده شده و مسافت طی شده و پدال‌های بزرگ بدون لغزش که باعث کاهش درد ناحیه ساق پا می‌شود از ویژگی‌های مشترک آن‌ها است.

علاوه بر نحوه حرکت پا، مدل گلایدرها دارای طراحی ساده‌ای بوده و فشار بسیار کمی را به فرد وارد می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که برای افراد با هر وضعیت جسمانی مناسب بوده و کمترین آسیب و فشار را حتی برای سالمندان هنگام تمرین داشته باشد.

مدل جمع و جور یا تاشو

آخرین و ساده‌ترین مدل، مدل تاشو یا جمع و جور است. همانطور که از نامش پیداست به سادگی جمع شده، در زیر تخت یا میز شما قرار گرفته و نیاز به فضای زیادی برای نگه‌داری ندارد. این موضوع سبب می‌شود که جذابیت زیادی برای افراد داشته و بتوانند تمرینات ورزشی را حتی در خانه ادامه دهند. مدل‌های تاشو می‌تواند با توجه به امکانات مختلفی که دارد از جمله دسته‌ها، اندازه متفاوتی داشته باشد. فروش اسکی فضایی خانگی توسط این مجموع با قیمت ارزان برای شما در نظر گرفته شده است.

این که مدل تاشو فضای کمی را اشغال می‌کند، به این معنا نیست که از کیفیت پایینی برخوردار است. بلکه در طراحی این مدل از قاب‌های فولادی ضدزنگ استفاده شده، بالشتک‌های ضخیم پلاستیکی و بدون لغزش روی پدال دارد و می‌تواند مانند دیگر مدل‌ها قابلیت‌های هوشمند متفاوتی را داشته باشد.

نکته دیگری که درمورد مدل تاشو وجود دارد، تحمل وزن آن است. زیرا می‌تواند در کنار اندازه کوچکی که دارد، وزن زیاد حتی تا 200 کیلوگرم را به سادگی تحمل کرده و آسیب نبیند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 505
نمایش همه
علاقه مندی ها ()