اسکی فضایی و درایو عقب بیضوی

همان طور که از نام اسکی فضایی در این نوع مشخص است، دارای فلایویل در پشت، درست عقب پدال ها هستند. قدیمی ترین نوع در بین اسکی ها هستند. هنوز هم امروزه محبوب ترین بوده و می توانید را در اکثر سالن های بدنسازی بیابید. 

دلیل محبوبیت، نیازهای نگهداری کم آنها است. به طور کلی قطعات متحرک کمتری نسبت به مدل های دیگر دارند، این به معنای تمیز کردن کمتر و قطعات کمتری است که نیاز به تعویض دارند.

درایو عقب دارای مسیر افقی بیشتری هستند و این به معنی خم شدن کمتر و حرکت پیاده روی طبیعی تر است. از آنجایی که وضعیت صاف تری دارید، این بدان خواهد بود که فشار کمتری به ستون فقرات و مفاصل خود وارد می کنید.

با این حال، اسکی فضایی درایو عقب گران تر از همتایان خود هستند. به این دلیل است که مونتاژ عقب فلایویل به مکانیک پیچیده تری نیاز دارد. همچنین دارای اهرم شیب دار با تنظیم شیب دستی یا اتوماتیک هستند که هم تولید و هم مونتاژ را پرهزینه می کند. با این حال، هنگامی که این کار انجام شد، خوب است که سال ها بدون توجه زیاد به آنجا بروید.

باوجوداینکه قیمتشان نسبتاً بالاتر است، امکان تغییر شیب نیز جذاب است، زیرا به این معنی است که می توانید سطح مقاومت را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید.

اسکی فضایی مرکز درایو بیضوی

تولیدکنندگان شروع به بررسی طرح های جایگزین کردند. درایو مرکزی جدیدترین نتیجه این امر است، همان طور که می توانید حدس بزنید چرخ فلای در راستای پدال ها قرار دارد.

برای دستیابی به این هدف، تولیدکنندگان به جای یکی در هر دو طرف دستگاه، دو بادگیر قرار می دهند که هر کدام به یک پدال متصل هستند. این طرح بسیار صاف و بی سروصدا بوده و برای استفاده در خانه و محل کار محبوبیت پیدا کرده است.

علاوه بر این، طراحی همچنین پدال ها را بسیار به هم نزدیک می کند که باعث می شود حرکت بسیار روان تر و طبیعی تر شود. علاوه بر این، از آنجایی که پاها بسیار به هم نزدیک می شوند، این بدان معناست که فشار کمتری روی لگن، کمر و زانو ایجاد می شود.

مزیت دیگر اسکی فضایی درایو مرکزی ثبات بیشتر است. ازآنجاکه دو فلایویل در هر دو طرف مجموعه وجود دارد، آنها به این امر کمک می کنند. با این حال، آنها دارای یک معایب ذاتی هستند، زیرا طراحی اجازه نمی دهد که شیب ایجاد شود.

شیب ویژگی اختیاری است که در هر دو درایو عقب و جلو یافت می شود که شامل سطحی شیب دار و تنظیم برای تغییر زاویه شیب سطح شیب دار است. این ویژگی است که برخی از کاربران آن را دوست دارند، زیرا امکان می دهد گروه های عضلانی بیشتری را به کار بگیرید.

سخن آخر

برای خرید اسکی فضایی باشگاهی و انواعی که بیان شد می توانید به سایت هایپرجیم مراجعه کرده و متناسب با خواسته خود اقدام به خرید کنید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()