این روزها بسیاری از شرکت ها دستگاه های خانگی را از روی نمونه های باشگاهی تولید می کنند. شما نیز به راحتی می توانید باتوجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و فعالیت های ورزشی متفاوتی را روی آنها انجام دهید. تردمیل هم دستگاهی است که هم نمونه  تردمیل باشگاهی و هم نمونه خانگی دارد. در این مقاله قصد داریم که تفاوت تردمیل باشگاهی با خانگی را مورد بررسی قرار دهیم.

تفاوت تردمیل باشگاهی با تردمیل خانگی در چیست؟

همان طور که در قسمت بالا بیان کرده ایم، تردمیل ها به دو دسته باشگاهی و خانگی تقسیم می شوند. اگر به دنبال خرید تردمیل هستید، خوب است بدانید که تردمیل باشگاهی تفاوت هایی با تردمیل خانگی دارد. تفاوت های موجود بین این دو دستگاه سبب تغییر قیمت میان آنها خواهد شد.

جالب است بدانید که تردمیل های باشگاهی و خانگی کارایی های مشابه به هم دارند. اما امکان دارد که شکل ظاهری آنها و قابلیت های هر کدام با یکدیگر متفاوت باشد. در ادامه قصد داریم که تفاوت های این دو دستگاه را در زمینه های مختلف بررسی کنیم.

1- ابعاد

معمولاً تردمیل های باشگاهی از لحاظ اندازه و سایز کمی بزرگ تر از تردمیل های خانگی هستند. کوچک بودن تردمیل های خانگی سبب استفاده آنها در مکان هایی با فضای کم می شود. در نتیجه معمولاً این دستگاه ها فضاهای کمتری را نیز اشغال می کنند. شما به راحتی می توانید انواع مختلف تردمیل های خانگی را با ابعاد کوچک از هایپر جیم خریداری کنید.

2-تمرین های ورزشی

معمولاً تردمیل های باشگاهی عملکردهای بهتری دارند. طراحی این نوع تردمیل به گونه ای است که نه تنها برای انجام تمرین های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه تعداد زیادی از ورزشکاران می توانند حرکات ورزشی مختلف را روی آن انجام دهند. اما اغلب تردمیل های خانگی برای ورزش های سبک مناسب هستند و تنها یک تا تعدادی کمی از افراد می توانند روی آن تمرین کنند.

3- ضربه گیرها

برخی از تردمیل های خانگی ضربه گیرهایی دارند که شما را از آسیب های احتمالی که ممکن است در حین تمرین ایجاد شوند، دور می کنند. در واقع این نوع ضربه گیرها سطحی نرم برای دویدن ایجاد می کنند. علاوه بر این، این ضربه گیرها سبب تولید صدای کمتری نیز خواهند شد.

4- شیب

تفاوت دیگری که بین تردمیل باشگاهی و خانگی وجود دارد، شیب آنها محسوب می شود. طراحی تردمیل های خانگی به گونه ای است که به راحتی می توانید شیب آنها را تغییر دهید. این تغییر شیب معمولاً از طریق دستی یا برقی انجام می شود. خرید تردمیل را از هایپرجیم با قیمت ویژه انجام دهید.

5- تحمل وزن

ابن دو دستگاه از لحاظ تحمل وزن نیز با هم متفاوت هستند. تردمیل های خانگی وزن های کمتری را تحمل می کنند. اما در تردمیل های باشگاهی این نقص وجود ندارد. بنابراین تردمیل های باشگاهی می توانند در باشگاه های مختلف و توسط تعداد زیادی از ورزشکاران مورد استفاده قرار بگیرند.

6- برنامه های ورزشی

تقریباً روی همه تردمیل ها برنامه های ورزشی تعبیه شده اند. اما معمولاً این برنامه ها روی تردمیل های خانگی محدودتر هستند. هایپر جیم به شما این امکان را می دهد که بر اساس نیاز خود و نوع برنامه ورزشی تردمیل مناسبی را برای خود تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()