ضربه گیر تردمیل

مورد مهم دیگری که در هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه کنید، ضربه گیر تردمیل است. این قابلیت شما را از خطرهای احتمالی حفظ می کند. این قابلیت در برخی از تردمیل ها تعبیه شده و به شما این امکان را می دهد که به پا و زانو فشار زیادی وارد نشود و در صورت فشار احتمالی آن را کم یا از بین می برد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش یکی از قابلیت های مهم تردمیل به شمار می رود. در نتیجه می توان گفت، صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که ضربان قلب، میزان کالری که سوزانده اید و... را ببینید.

وجود صفحه نمایش یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید تردمیل با توجه به نیاز خود باید به آن توجه کنید.

امکانات اضافی تردمیل

برخی از تردمیل ها امکاناتی چون مسگری، ویبراتور، ماساژور و... را دارند. در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. با توجه به این موضوع می توان گفت با توجه به نیاز و هدف خود سعی کنید مناسب ترین نوع تردمیل را انتخاب کنید.

جنس بدنه

با توجه به هدفی که برای استفاده تردمیل دارید، بهتر است جنس بدنه تردمیل را انتخاب کنید. در همین راستا می توان گفت، جنس بدنه تردمیل های باشگاهی مقاوم تر از تردمیل های خانگی است. تردمیل های باشگاهی معمولاً از جنس فولاد مقاوم هستند که در اثر عوامل مختلف کیفیت خود را از دست نمی دهند.

تردمیل های خانگی معمولاً از جنس آلومینیوم هستند که مقاومت کمتری دارند و برای استفاده افراد کمی طراحی شده است.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی نکات مهم برای خرید تردمیل باشگاهی پرداخته شد. در نهایت توجه داشته باشید که استفاده از تردمیل مزیت های فراوانی از جمله کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده ال دارد، سعی کنید، روزانه 10 الی 15 دقیقه استفاده از این وسیله ورزشی را در برنامه های خود قرار دهید.

در نهایت توجه داشته باشید که استفاده از تردمیل به افزایش قدرت عضله و ماهیچه های پا و کمر کمک می کند و در میانسالی نیز از بیماری های متعدد مانند دیسک کمر جلوگیری می کند.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()