چه ورزش هایی نیاز به تردمیل دارند

آنچه که در ادامه به شما گفتیم برنامه ای است که متخصص تقویت و بدنسازی مایک داناوانیک برای تمرین در نظر گرفته است با این تمرینات روی تردمیل می توانید بدون دویدن و بدون شکستن گردن خود این حرکات را انجام دهید. همچنین انجام حرکات گفته شده در زیر بدن شما کاملاً تقویت و ضربان قلبتان بالا می برد به صورتی که دیوانه وار کالری بسوزانید. انجام این حرکات حتی به جای دویدن معمولی نیز مفید خواهد بود.

  1. لانج حرکتی

پیاده روی در فضای باشگاه های بدنسازی تقریباً غیر ممکن است. زیرا هیچ وقت فضای کافی برای این کار وجود ندارد اما انجام این کار بر روی تردمیل این موانع را برطرف می کند. بنابراین می توانید روی حرکت تان تمرکز کرده بیشترین بهره را ببرید.

روش انجام لانج حرکتی:

اگر می خواهید تمرکز روی عضلات ساق پا و همسترینگ داشته باشید بهتر است شیب تردمیل را روی ۵ درصد تنظیم کنید. حرکت لانج  به این گونه است: پاها را به عرض لگن باز کنید، دستان خود را در سطح قفسه سینه نگه دارید، با پای راست خود جلو بروید و بدن را پایین بیاورید به صورتی که زانوی شما زاویه ۹۰ درجه با زمین ایجاد کند سپس برخیزید و پای عقب خود را جلو بیاورید. حال این حرکت تناوبی را روی تردمیل انجام دهید و سرعت تردمیل را روی 3 مایل بر ساعت یا (4.8 کیلومتر بر ساعت) تنظیم کنید.

  1. پرش متناوب یا ساید شافل

حرکت پرش متناوب یا ساید شافل مزایای زیادی دارد از جمله درگیر کردن و فعال نگه داشتن قسمت داخلی و خارجی ران است و در عین حال باعث سفت شدن ساق پا می شود که در نتیجه سبب دو برابر شدن تأثیر تمرین هوازی شما خواهد شد.

برای انجام این ورزش: از طرف پهلو روی تردمیل بایستید و زانوهایتان را کمی خم کنید. میتوانید سرعت تردمیل را بین ۳ تا ۵ و نیم مایل بر ساعت افزایش داده و حرکات سریع جانبی داشته باشید. حال همان حالت بچرخید و از طرف دیگر این کار را انجام دهید. خرید تردمیل خانگی را از هایپرجیم با کیفیت بالا انجام دهید.

  1. حرکت کوه نورد معکوس

حرکت کوهنورد می تواند کل عضلات بدن شما را درگیر می کند. اما انجام برعکس این حرکت به این گونه است که بیشتر بر روی عقب انداختن پاهای شما تمرکز دارد.

برای انجام حرکت کوهنورد معکوس:

سرعت تردمیل را روی یک تا دو مایل بر ساعت تنظیم کنید سپس به پشت تردمیل رفته و در حالت پلانک قرار بگیرید.

پاهای خود را دو طرف پایه تردمیل کنار تسمه گذاشته و دستانتان روی زمین باشد.

هر زمان آماده بودید پای خود را روی تسمه آورید و سعی کنید زانو خود را به سمت سینه نزدیک کنید، در حالی که پای دیگرتان عقب کشیده شده است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()