خرید دستگاه های ورزشی به دلیل وجود تنوع در انواع و قیمت ها ممکن است کاری سخت و گیج کننده به نظر برسد به همین دلیل بهتر است نکات مهمی درباره تردمیل ها بدانید. اگر قصد دارید هرچه زودتر این وسیله را خریداری کنید و فرصت کافی برای گشتن بین مدل ها و برندهای مختلف ندارید، خرید تردمیل از یک فروشگاه معتبر میتواند کار شما را آسان کند. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم دستگاه های ورزشی خود و همینطور تردمیل را از فروشگاه هایپر جیم خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم همه نکات خرید تردمیل را به شما بگوییم.

  1. قابلیت تنظیم شیب تردمیل، وجود این قابلیت به شما در سوزاندن بیشتر کالری کمک می کند بنابراین بهتر است زمان خرید تردمیل بپرسید که آیا این تردمیل موتوری برای تنظیم شیب دارد یا خیر. شما با تنظیم شیب میتوانید حالت های مختلف مخصوصاً بالا یا پایین رفتن از تپه را بازسازی کنید که تمرین را خیلی هیجان انگیز می کند.
  2. ابعاد مورد نیاز تردمیل برای منزل شما چقدر است؟ ممکن است شما هم فضای زیادی در منزل نداشته باشد، به این منظور تردمیل هایی ساخته شده که قابلیت تاشو دارند و میتوانید با این تردمیل ها حدود ۷۰% فضای کمتری اشغال کنید. همچنین بهتر است هنگام استفاده از تردمیل اطراف خود را خلوت کنید تا در صورت افتادن احتمالی به شیء برخورد نکنید.
  3. ضمانت تردمیل، بهتر است زمان خرید تردمیل به ضمانت و وارانتی محصول توجه کنید. مطمئن شوید که حداقل 5 سال برای قطعات الکترونیکی، 3 سال برای بدنه و 1 سال برای موتور خود وارانتی داشته باشد.
  4. امکانات پیشرفته و اضافی در تردمیل، ممکن است شما هم از آن دسته از افراد باشید که می خواهید شما پیشرفته و دارای قابلیت های زیادی باشد. برای مثال دوست دارید ضربان قلب شما را نمایش دهد یا محل های مخصوصی برای قرار دادن وسائل خود داشته باشد. همچنین می خواهید تردمیل به اپلیکیشن یا وب سایت های ورزشی متصل شده و برنامه های مخصوصی برای ورزش خود دانلود کنید. برای این منظور باید به دنبال تردمیل های پیشرفته و مجهز باشید.

سخن آخر

در صورتی که قصد خرید تردمیل باشگاهی را دارید داشتن اطلاعات کافی قبل از رفتن به فروشگاه ها میتواند کمک خوبی برای شما باشد. در مقاله مهم ترین نکات خرید تردمیل را به شما گفتیم، امید است با توجه به آنها بتوانید بهترین مدل را متناسب با نیازهایتان خریداری کنید. برای خرید تردمیل در مدل ها و کاربری های مختلف به شما فروشگاه هایپر جیم را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()