نگهداری از تردمیل به حالت نو کار بسیار مهمی است؛ زمانی که اقدام به  خرید تردمیل باشگاهی می کنید، درواقع به فکر راه اندازی کسب وکار و درآمد هستید؛ بنابراین باید از سرمایه خود محافظت کنید. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم در ادامه با هایپرجیم همراه باشید و نکات مراقبت و افزایش عمر تردمیل را فرا بگیرید.

تردمیل از آن دسته تجهیزات ورزشی است که هر ورزشکاری با ورود به باشگاه به سراغ تمرین با آن می رود. به همین دلیل کارایی، عملکرد و تمیزی دستگاه بسیار مهم است. در ادامه قصد دارید با بیان چند نکته نگهداری عمر تردمیل شما را افزایش دهیم و تمرینی ایمن و روان را برای ورزشکاران به ارمغان آوریم.

1.تسمه تردمیل باشگاهی را بررسی کنید

تردمیل به گونه ای طراحی شده است که تسمه آن به طور معمول باید در مرکز دستگاه قرار بگیرد. اغلب باتوجه به نحوه راه رفتن کاربران یا دویدن آن ها روی دستگاه کمربند تردمیل حین تمرین به یک سمت حرکت می کند؛ بنابراین پس از استفاده توسط هر کاربر باید تسمه را تنظیم کنید.

تنظیم تسمه کار بسیار ساده ای است که تمامی مراحل آن در دفترچه راهنمای دستگاه وجود دارد. اگر در حین کار با مشکلی روبه رو شدید، با شماره های فروشگاه هایپرجیم تماس بگیرید. متخصصان این مجموعه در افزایش عمر تردمیل هایی که در باشگاه دارید، کمک خواهند کرد.

2.پاکسازی و نظافت تردمیل را فراموش نکنید

تردمیل باشگاهی در طول روز توسط کاربران زیادی استفاده می شود، به همین دلیل در معرض آلودگی های زیادی قرار دارد. اگر به دنبال این هستید که دستگاه شما جدید به نظر برسد و در طول ماه بالاترین عملکرد خود را ارائه دهد، آن را تمیز کنید. برای این کار از پارچه ای نرم و مرطوب یا حوله های کاغذی به همراه آب استفاده کرده و از مصرف پاک کننده های اسیدی خودداری کنید. پیش از تمرین با تردمیل اجازه دهید دستگاه پس از تمیزکاری به طور کامل خشک شود. فروش تردمیل از طریق سایت تخصصی این مجموعه انجام می گیرد.

جمع شدن خاک، مو و گردوغبار روی دستگاه و زیر آن ورودی های هوا را مسدود می کند؛ بنابراین به صورت ماهانه زیر دستگاه را جاروبرقی بکشید. با این کار از تجمع کثیفی و مسدود شدن دریچه های موتور جلوگیری می کنید.

همچنین یک ماه در میان پوشش موتور را بردارید و خاک و موهایی که روی آن جمع شده اند را تمیز کنید. البته فراموش نکنید که پیش از هر تمیزکاری باید دستگاه را از برق بکشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()