گرفتگی عضلات پا

اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول عمر خود هرگز پیاده روی نکرده اید یا علاقه ای به ورزش کردن ندارید، بهتر است بدانید که اسپاسم عضلانی به سراغ شما خواهد آمد.

گرفتگی عضلات پا یا همان اسپاسم عضلانی باعث درد و سفتی در پاها شده و به عنوان یکی از عوارض  تردمیل شناخته می شود. هنگامی که دچار این درد شدید، ورزش را تا زمان برطرف شدن اسپاسم متوقف کنید. دلیل اصلی وقوع این اتفاق به طور کامل مشخص نیست، اما یکی از عارضه های ناخوشایند است که به سراغ برخی از افراد می آید.

پیشنهاد می دهیم برای کاهش گرفتگی عضلات پا، در روزهای اولیه ورزش راه رفتن را به جای دویدن انتخاب کنید؛ زیرا این کار فشار کمتری را به پاها و زانوهای شما می آورد.

تنگی نفس

بیشتر مشکلات و عوارض استفاده از دستگاه تردمیل به سراغ افرادی می آید که به ورزش کردن عادت ندارند یا اینکه به طور اصولی از دستگاه های ورزشی استفاده نمی کنند.

اگر مدت زمان زیادی است که ورزش نکرده اید، هنگام دویدن با سرعت بالا روی این دستگاه امکان دارد با مشکلات تنفسی روبه رو شوید؛ بنابراین بهتر است ابتدا با سرعت آهسته روی این دستگاه راه بروید و به مرورزمان سرعت آن را افزایش دهید. به این ترتیب دیگر دچار تنگی نفس نخواهید شد. در صورت بروز مجدد این اتفاق به پزشک مراجعه کنید؛ زیرا ممکن است به مشکلات ریوی یا قلب و عروقی دچار باشید.

کمردرد

شاید شما نیز مانند سایر افراد به سادگی روی دستگاه می ایستید، دست های خود را به دستگیره ها می گیرید، به جلو خم می شوید و بدون داشتن فرم یا حالت مناسب شروع به راه رفتن یا دویدن می کنید! اما بهتر است بدانید که با این شیوه به کمردرد دچار خواهید شد. این نوع کمردرد در حین ورزش یا پس از آن رخ می دهد. همچنین سفتی و خشکی کمر پس از بیدارشدن از خواب از عوارض شایع استفاده نادرست از این دستگاه است؛ بنابراین بهتر است به شیوه ای درست و اصولی روی دستگاه راه بروید و بدوید.

برای کاهش کمردرد هنگام استفاده از این دستگاه به جلو نگاه کنید؛ شانه ها، کتف و بازوهای خود را قائم نگه دارید، دستگیره ها را نگه ندارید و هنگام ورزش آرام باشید. همچنین به اندازه نیاز نفس بکشید و اگر بتوانید تمامی این موارد را رعایت کنید، بدون شک عوارض کمتری به سراغتان خواهد آمد.

سرگیجه

برخی از افراد تصور می کنند که سرگیجه یکی دیگر از عوارض تردمیل است؛ درصورتی که سرگیجه به دلیل فشارخون پایین یا افت قند خون رخ می دهد. در برخی از موارد این اتفاق به دلیل این می افتد که بدون خوردن صبحانه شروع به ورزش کرده اید یا اینکه با معده ای سنگین در حال ورزش کردن هستید. گاهی نیز سرگیجه به طور ناگهانی رخ می دهد و هیچ کدام از موارد نامبرده علت آن نیست. در صورت تکرار مکرر این اتفاق به پزشک مراجعه کنید. خرید تردمیل باشگاهی را با تضمین انجام دهید. 

سخن آخر

در فروشگاه هایپرجیم انواع دستگاه های ورزشی ازجمله تردمیل های خانگی و باشگاهی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به فروش می رسد. اگر به دنبال رسیدن به اندام ایده آل هستید، بهتر است به طور اصولی و مناسب از این دستگاه و سایر تجهیزات ورزشی استفاده کنید. با این حساب متحمل عوارض احتمالی آن ها نمی شوید و سلامت خود را تضمین می کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()