آیا می خواهید وزن خود را بالاترین سرعت ممکن پایین بیاورید؟ به این منظور راهی به جز کاهش وزن با  تردمیل ندارید! امروزه در سراسر جهان این دستگاه ورزشی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا تأثیر فوق العاده ای روی لاغری و تناسب اندام دارد. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم در ادامه با فروشگاه هایپرجیم همراه باشید؛ زیرا قرار است به شما بگوییم که چگونه می توانید با استفاده منظم و پی درپی از از این دستگاه ورزشی به هدف خود برای کاهش وزن و داشتن اندامی باریک و تراشیده برسید.

برای کاهش وزن با تردمیل تصمیم خود را قطعی کنید

باید با خود روراست باشید و بدانید که همان گونه که بدن شما در یک شب وزن اضافه نکرده است، بدون شک یک روزه نیز وزن اضافی خود را از دست نمی دهد. درواقع لاغری و کاهش وزن فرایندی تدریجی در طول مدت زمان مشخص است.

درواقع کالری و چربی های اضافی که در سلول های خونی و بافت های بدن ذخیره شده، باعث چاقی و اضافه وزن می شوند. به همین دلیل برای کاهش وزن باید این کالری ها را مصرف کنید و بسوزانید که راه حل این موضوع تقویت سیستم قلبی - عروقی و همچنین ازدست دادن چربی های اضافی بدن به تدریج است.

انجام تمرینات هوازی مانند پیاده روی، دویدن، دوومیدانی، کوهنوردی و غیره راه حل های ایده آلی برای صرف انرژی اضافی هستند. جالب است بدانید که تمامی تمرینات نامبرده در خانه به کمک دستگاه شبیه ساز پیاده روی امکان پذیر است؛ بنابراین برای کاهش وزن با تردمیل باید تصمیم نهایی خود را بگیرید. به این منظور باید وزن اضافی را از طریق انجام تمرینات هوازی منظم کاهش دهید. به یاد داشته باشید که برای سوزاندن چربی ها باید هر روز ورزش کنید.

برنامه های تمرینی را مرحله به مرحله انجام دهید

برای کاهش وزن با تردمیل باید برنامه ریزی کنید. به این منظور پیشنهاد می دهیم از مربیان و متخصصان ماهر در این زمینه کمک بگیرید که به هدف خود برسید. به یاد داشته باشید که تمرینات خود را به طور منظم و هر هفته انجام دهید، کاهش وزن کار بسیار آسانی برای شما خواهد بود.

اغلب در دوهفته اولیه تمرینات شما آسان تر و بدون واردکردن فشار زیاد بر عضلات و اعصاب خواهد بود. باگذشت زمان شدت تمرینات با تردمیل افزایش خواهد یافت؛ اما هیچ گونه فشاری را دیگر حس نخواهید کرد؛ زیرا به تمرینات منظم با این دستگاه ورزشی عادت کرده اید. خرید تردمیل باشگاهی را با بهترین خدمات دهی انجام دهید.

به مرورزمان شتاب و سرعت تمرینات خود را بالا ببرید و تمرینات سخت تر را جایگزین تمرینات ساده کنید؛ به عنوان مثال دویدن در سطح بدون شیب را جایگزین پیاده روی و بالارفتن از سطح شیب دار را با دویدن جایگزین کنید. با این کار کالری بیشتری می سوزانید و سریع تر وزنتان کم می شود.

سخن آخر

به یاد داشته باشید که تجهیزات ورزشی موجود در فروشگاه هایپرجیم کمک زیادی را به شما در کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل خواهند کرد؛ اما در کنار انجام تمرینات منظم باید مراقب تغذیه خود باشید و میزان کالری دریافتی در هر روز را اندازه بگیرید. در کنار رژیم غذایی مناسب و عدم استفاده از چربی های مضر به راحتی به وزن موردنظر خواهید رسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()