عضله سازی و تراکم استخوان

یکی از مزایای  تردمیل ساخت و تقویت عضلات بدن است. دویدن روی تردمیل به شما کمک می کند که نه تنها از شر چربی های اضافی بدن خلاص شوید، بلکه عضلات ساق پا، باسن، همسترینگ و بازو را تقویت کنید. پیشنهاد می دهیم برای نتیجه گیری بهتر تمرینات اینتروال را انجام دهید یا هنگام دوی سرعت به دستگاه شیب اضافه کنید که پاهای شما سخت تر و محکم تر حرکت کنند.

اگر همچنان به فکر فروش تردمیل خود هستید، بهتر است بدانید که تردمیل تأثیر فوق العاده ای در بهبود تراکم استخوان دارد. ورزش مداوم مواد معدنی داخل استخوان را افزایش می دهد. درواقع هرچه مواد معدنی بیشتری در بدن داشته باشید، استخوان های قوی تری خواهید داشت؛ بنابراین هرگز پوکی استخوان به سراغتان نمی آید.

کاهش فشار به عضلات هنگام استفاده از تردمیل

هنگامی که روی سطوح سخت خیابان و پارک ها پیاده روی می کنید یا می دوید، فشار زیادی را بر مفاصل، استخوان و ماهیچه های خود وارد می کنید. درصورتی که تردمیل ها دارای سطوح نرم و لطیفی هستند و فشار وارد شده به عضلات را هنگام دویدن و راه رفتن کاهش می دهند؛ بنابراین خطر زمین خوردن شما هنگام ورزش کمتر می شود.

کنترل دیابت

اگر دیابت دارید، پیشنهاد می دهیم دست از فروش تردمیل خود بردارید و سلامتی خود را بهبود دهید. انجام ورزش های هوازی مانند دویدن و پیاده روی به طور روزانه به شما کمک می کند که دیابت نوع 2 خود را تحت کنترل قرار دهید. طبق تحقیقات انجام شده در دانشکده های معتبر آمریکا، فعالیت های بدنی منظم تأثیر فوق العاده ای در تنظیم سطح قند خون دارند.

در هر بار تمرین گلوکز موجود در جریان خون شما برای تأمین انرژی بدن مصرف شده و در نتیجه سطح قند خونتان کنترل می شود؛ به گونه ای که تا 72 ساعت نیاز به انسولین نخواهید داشت.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم با بیان مزایای تردمیل شما را از فروش تردمیل خانگی باارزش خود منصرف کنیم. این دستگاه بدنسازی خارق العاده علاوه بر اینکه وزن اضافی شما را کاهش می دهد، به شما کمک می کند که بدنی سالم تر، عضلات و استخوانی قوی تر و طول عمر بیشتری داشته باشید. برای سفارش انواع تردمیل وارد سایت فروشگاه تردمیل آنلاین شوید یا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()