چگونه زمان بندی کنیم؟

برای استفاده از  تردمیل لازم است که زمان بندی مشخصی را با توجه به نوع ورزشی که مشغول به آن هستید، داشته باشید.

این زمان بندی می تواند در حالت های مختلف باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که پس از هر مدت مشخص استفاده از تردمیل، زمانی را برای استراحت و آرام شدن عضلات پای خود در نظر بگیرید.

زیرا فشار مداوم و زیاد است که منجر به آسیب به سلامتی شما می شود. در صورت آسیب دیدن نیز دیگر انگیزه لازم در شما برای ورزش کردن وجود ندارد و در طولانی مدت اثرات سو دیگری نیز دارد.

مهم ترین نکات استفاده از تردمیل

هنگامی که به باشگاه ورزشی مراجعه می کنید و برنامه ورزشی شما نیز به گونه ای است که تردمیل در آن وجود دارد.

باید در نظر داشته باشید که استفاده از تردمیل در ابتدا و انتهای برنامه ورزشی شما نقش مهمی دارد. درنتیجه برنامه ورزشی شما باید به گونه ای باشد که استفاده از دیکر لوازم های ورزشی نیز در آن دیده شده باشد.

همچنین مدت زمان استفاده از تردمیل نباید به ورزش کردن با دیکر لوازم ورزشی آسیبی وارد کند. در صورت رعایت کردن چنین نکاتی بهترین نتیجه را از ورزش کردن در باشگاه و استفاده از تردمیل باشگاهی خواهید گرفت.

چگونه بهترین برنامه ورزشی را داشته باشیم

بهترین برنامه ورزشی در صورتی لقب بهترین را از آن خود می کند که دقیقا مطابق با شرایط بدنی، روحی و هدف شما باشد. فروش تردمیل خانگی در هایپرجیم با بهترین خدمات دهی می باشد.

در اینجا منظور از شرایط بدنی بدین معنا است که برنامه ورزشی شما باید دقیقا مطابق با توان جسمی شما باشد. برنامه ورزشی که بیش از توان شما باشد علاوه بر اینکه به سلامتی شما آسیب وارد می کند.

سبب از بین رفتن انگیزه شما نیز می شود. در حالت عکس آن نیز در صورتی که برنامه ورزشی کمتر از توان بدن شما باشد، هیچ گونه تغییری در بدن شما ایجاد نمی شود و مجددا نیز انگیزه ورزشی شما از بین می رود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()