استفاده از تردمیل

استفاده از تردمیل آسان بوده و دستگاهی است که می تواند نیازهای روزمره شما برای رسیدن به حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه ورزش هوازی را پاسخگو باشد. تردمیل ها عموماً دارای مانیتور دیجیتالی هستند و یک سری برنامه های تمرین از پیش تعیین شده برای شما وجود دارد که می تواند تمرین را برای شما چالش برانگیز کند.

قیمت دستگاه های ورزشی زیاد است!

مطمئناً مهم ترین فاکتوری که ابتدا برای خرید وسیله های ورزشی مانند خرید تردمیل به ذهنتان خطور می کند قیمت آن است، باید بدانید که قیمت هر وسیله ای در اکثر مواقع نسبت مستقیم با کاربردها و دوام آن وسیله دارد. بنابراین، اگر بودجه ی کمی دارید سعی کنید از مارک های معروف و تست شده که به صورت دست دوم فروخته می شود استفاده کنید یکی از بهترین تجهیزات ورزشی که می توانید در خانه از آن استفاده کنید تردمیل است.

فواید خرید تردمیل و استفاده از آن

همانطور که میدانید بیماری های قلبی و گرفتگی عروق، می تواند آمار مرگ و میر را افزایش دهد. برای جلوگیری از این اتفاق راه هایی وجود دارد یکی از آنها این است که به طور منظم ورزش هوازی داشته باشید و کلسترول خون خود را پایین نگه دارید. انجام تمرینات کاردیو با تردمیل می تواند به سلامت قلب و عروق شما کمک کند.

تردمیل برای چه کسانی مناسب است؟

از آنجا که ورزش منظم باعث کاهش سطح قند خون می شود، ورزش با تردمیل را راهی مناسب برای سلامتی بیماران دیابتی می دانند. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید، بیماران دیابتی نوع دوم که باید سطح انسولین خود را کنترل کنند لازم است قبل از شروع ورزش با پزشک خود مشورت کنند که تمرین را برای آنها برنامه ریزی کند و تمرین بیش از حد نداشته باشند.

ورزش با تردمیل می تواند عضلاتتان را تقویت کند بهتر از راه رفتن یا دویدن روی تردمیل باعث تقویت عضلات ساق پا باسن و چهار سر ران می شود. اگر به دنبال این هستید که همزمان عضلات بازوهایتان را تقویت کنید بهتر است با وزنه های کوچک در دست خود شروع به دویدن کرد.

مواردی که باید قبل از استفاده از تردمیل بدانید

در کنار مزایای زیاد استفاده از تردمیل باید بدون اینکه به صورت بزنیم ورزش در فضای باز همیشه تاثیرش بیشتر از ورزش در خانه با دستگاههای مختلف است اگر فردی با سلامتی کامل هستید اگر دونده یا ورزشکار حرفه ای هستید و به دنبال پیشرفته کردن تمرینات خود هستید می توانید خرید تردمیل را انجام دهید. فروش تردمیل خانگی توسط هایپرجیم ارائه می گردد.

تردمیل های پیشرفته با داشتن موتوری قوی، امکان انجام تمرینات سخت تر و با سرعت بیشتر را برای ورزشکاران فراهم می کند.

توجه داشته باشید در ورزش با تجهیزات خانگی و باشگاهی باید برنامه تمرینی مناسب داشته باشید. استفاده بیش از حد از دستگاه ها به خصوص تردمیل می تواند فشار زیادی به زانوها وارد کند به این ترتیب مفاصل شما را رفته رفته از بین می رود و مبتلا به نوعی آرتروز خواهید شد. اگر ورزش های سنگین برای شما قدغن است و مشکلات زانو دارید بهتر است تمرینات خود را سبک انتخاب کرده و میزان آن را با تشخیص پزشک تعیین کنید.

سخن آخر

تردمیل ها را می توان رایج ترین وسائل ورزشی دانست که قدمت زیادی دارند و با گذشت زمان پیشرفت های زیادی کرده است. ورزش کاردیو یا هوازی میتواند بهترین تأثیرات را روی سلامتی شما بگذارد. اگر به دنبال خرید تردمیل هستید به شما فروشگاه تردمیل آنلاین را پیشنهاد می کنیم.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()