بخش های مختلفی از این دستگاه که باید بشناسید

تردمیل ها از اعضا و بخش های ساده اما کاربردی تشکیل شده اند که بهتر است شما قبل از خرید تردمیل حتما با بخش های آن آشنایی کامل داشته باشید. به نظر شما کدام یک از قسمت های این محصول مهم و حیاتی به شمار می آید؟

صفحه نمایشگر دیجیتالی: اولین چیزی که می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جذب کند و سبب علاقه  مندی افراد نسبت به دستگاه شود، صفحه نمایشگر دیجیتالی تردمیل است. این خصوصیت با توجه به مدل و برند ویژگی و کاربردهای متفاوت نیز می تواند داشته باشد. صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصولات با داشتن قابلیت ال ای دی و ال سی دی بسیاری از نیازهای افراد را برطرف کرده است.

 به عنوان مثال در برخی از این محصولات شما قادر خواهید بود سرعت، شتاب و میزان ضربان قلب خود را مشاهده کنید. همچنین ممکن است در دیگر مدل های بالاتر این محصولات ویژگی هایی مانند قند، فشار خون، کلسترول و دیگر موارد را بتوانید زیر نظر بگیرید. نشان دادن این موارد بسیار کاربردی است زیرا شما می توانید روتین بدنی و سلامت جسمانی خود را کنترل کنید و بدانید در شرایط مختلف به چه میزان از تمرین نیاز دارید.

قدرت موتور دستگاه: از آنجایی که افراد با وزن های متفاوت روی محصول قرار می گیرند این محصول را به نحوی طراحی کرده اند که از قدرت و استحکام بالایی برخوردار باشد. قدرت موتور دستگاه نیز یکی از موارد مهم برای این تردمیل ها به شمار می آید زیرا هر چقدر مدل و قدرت موتور دستگاه بالاتر باشد، حرکت این محصولات نرم و کاربردی تر عمل می کند .

بالشتک چرخشی دستگاه: علاوه بر صفحه نمایشگر دیجیتالی دستگاه بالشتک این محصولات نیز می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. این قسمت از دستگاه ها که مهم ترین بخش اساسی تردمیل ها به شمار می آید به طوری طراحی شده است که شما عمل دویدن را روی آن انجام دهید. اگر شما ترس از دویدن با سرعت بالا روی این دستگاه را دارید، می توان گفت که باید این ترس خود را کنار بگذارید! زیرا با داشتن دوام و استقامت بالشتک این محصول، هر چقدر که بخواهید می توانید با سرعت بالا روی آن بدون اینکه اتفاقی بیفتد شروع به دویدن کنید.

دستگیره های این محصولات: با داشتن دستگیره هایی که در دو طرف این دستگاه تعبیه شده است، می توانید به راحتی با گرفتن این دستیگره ها شروع به دویدن کنید. به این دلیل می گویند که تردمیل ها طراحی ساده و کاربردی دارد که از این محصولات هم جوانان و هم افراد میانسال قادر به استفاده از آن هستند. افراد پیر نیز می توانند برای بهتر کردن فعالیت بدنی خود، با گرفتن دستگیره های موجود و البته با سرعت کم و آرام شروع به راه رفتن و فعالیت کنند. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

کنسول تنظیمات: با توجه به صفحه دیجیتالی محصولات شما می توانید تمام موارد اعم از سرعت، شیب، نشان دادن علائم حیاتی بدنتان و دیگر موارد را تنظیم کنید. انجام و تعیین این موارد روی صفحه دیجیتال این محصول صورت می گیرد و شما می توانید به راحتی این تنظیمات را برای خود انتخاب کرده و بعد از آن دویدن خود را آغاز کنید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()