عوامل تأثیر گذار بر قیمت تردمیل

همان طور که در قسمت بالا بیان شده است، عواملی زیادی بر قیمت تردمیل تأثیر گذار هستند. اگر شما به دنبال تعیین بودجه ای مناسب برای خرید تردمیل هستید، بهتر است که به این عوامل در هنگام خرید تردمیل های خانگی یا باشگاهی توجه کنید. در این بخش سعی داریم که تعدادی از آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

1- برند و ضمانت تردمیل

یکی از مهم ترین نکات که در تعیین قیمت خرید تردمیل تأثیر گذار محسوب می شود، برند آن است. در واقع شما نیز مانند بسیاری از افراد به حتم هنگام خرید تردمیل ها به برند آن توجه زیادی می کنید. امروزه برندهای تردمیل بسیار متنوع شده اند و معمولاً در افزایش یا کاهش قیمت و هزینه های تردمیل ها نیز تأثیرگذار هستند. علاوه بر این معمولاً برند و مارک تردمیل گارانتی آن را نیز تعیین می کند. پس اگر به دنبال خرید بهترین برند تردمیل هستید، بهتر است که بودجه مناسبی را برای آن در نظر بگیرید.

2- نوع موتور و قدرت آن

قدرت موتور و نوع آن نیز قیمت تردمیل را تحت تأثیر قرار می دهد. خوب است بدانید که معمولاً قدرت موتور یک تردمیل باتوجه به وزن افراد و خانگی یا باشگاهی بودن آن سنجیده می شود. اغلب تردمیل ها نیز موتورهای متفاوتی مانند AC  یا DC  دارند. موتور تردمیل های خانگی از نوع DC است و اغلب ارزان قیمت هستند. همچنین موتور تردمیل های باشگاهی از نوع AC  است. خوب است بدانید که این نوع تردمیل ها گران تر هستند. علاوه بر این لازم به ذکر است که هر چقدر قدرت موتور بالاتر رود، به همان میزان نیز قیمت آن افزایش پیدا می کند.

3- بدنه تردمیل و جنس آن

جنس بدنه و استحکام تردمیل یکی از مهم ترین مشخصه ها برای تعیین قیمت آن است. به عنوان مثال بدنه برخی از تردمیل های خانگی از جنس آلومینیوم است. معمولاً این نوع تردمیل ها مقاومت و قیمت پایین تری دارند. از طرفی دیگر بسیاری از تردمیل های باشگاهی از جنس فولاد ساخته شده اند. در نتیجه نه تنها دوام این تردمیل ها بالاتر است، بلکه به طبع هزینه خرید آن نیز بیشتر می شود. در نتیجه جنس بدنه تأثیر زیادی در کاهش یا افزایش قیمت تردمیل دارد.

4- مقدار تحمل وزن تردمیل

یکی از نکاتی که به هنگام خرید تردمیل باشگاهی باید به آن توجه کنید، ظرفیت آن است. در واقع ظرفیت هر تردمیل میزان تحمل وزن آن را نشان می دهد. خوب است بدانید که هرچه ظرفیت تردمیل پایین تر باشد، شما باید بودجه کمتری را برای خرید آن اختصاص دهید. پایین بودن ظرفیت تردمیل سبب کاهش مقاومت آن می شود. معمولاً تردمیل های باشگاهی ظرفیت های بالاتری در مقایسه با تردمیل های خانگی دارند. در نتیجه قیمت آنها نیز بالاتر از انواع دیگر تردمیل است.

5- سرعت تردمیل

جالب است بدانید که سرعت تردمیل نیز رابطه مستقیمی با تعیین میزان بودجه برای خرید تردمیل دارد. معمولاً سرعت تردمیل ها بین 3 تا 10 کیلومتر است. اما درصورتی که شما برای تمرین به تردمیل هایی با سرعت بالاتر نیاز داشته باشید، باید تردمیل باشگاهی را خریداری کنید. این تردمیل ها معمولاً سرعتشان تا 20 کیلومتر بر ساعت تغییر می کند. در نتیجه قیمت آنها نیز به طبع بیشتر خواهد شد.

کلام آخر

درصورتی که قصد خرید تردمیل را دارید، می توانید باتوجه به هدف خود از استفاده از تردمیل بودجه ای را در نظر بگیرید. در واقع نوع، قابلیت یا حتی جنس تردمیل می تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()