امکانات مناسب یکی از موارد مهمی است که تاثیر زیادی در فروش تردمیل دارد. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، تردمیل هایی که از لحاظ قدرت موتور، صفحه نمایش و... پیشرفته‌تر هستند، قیمت بالاتری برای فروش تردمیل را نیز به خود اختصاص می‌دهند.

در ادامه به این موضوع توجه داشته باشید، قیمت تردمیل‌ها نیز بر اساس امکان آنها دسته بندی می‌شوند. بر این اساس اگر به دنبال خرید تردمیل مناسب هستید، بهتر است، به مراکز ورزشی معتبر مانند هایپرجیم مراجعه کنید که در نهایت خرید مطلوبی را بر اساس شرایط خود داشته باشید.

تاثیر اندازه تسمه بر فروش تردمیل

قسمت مهمی از تردمیل که شما روی آن قدم برمی دارید، تسمه است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، تسمه با کیفیت نقش مهمی در قیمت فروش تردمیل دارد. با توجه به این موضوع سعی کنید، در هنگام فروش تردمیل به این موضوع توجه داشته باشید.

استحکام تردمیل

برای ورزشکاران حرفه ایی که از تردمیل برای آمادگی ورزش‌های حرفه ایی استفاده می‌کنند، بسیار مهم است. با توجه به این موضوع می‌توان گفت، استحکام بیشتر تردمیل تاثیر زیادی بر قیمت این وسیله ورزشی دارد.

حداکثر وزن قابل تحمل

برای تردمیل‌های باشگاهی حداکثر وزن قابل تحمل موضوع مهمی است. بر این اساس می‌توان گفت، با افزایش قدرت تحمل وزن تردمیل، قیمت آن نیز افزایش میابد. اگر قصد خرید تردمیل دارید، بهتر است به این موضوع توجه کنید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی موضوع امکانات فروش تردمیل پرداخته شد، با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، بهتر است، هدف خود از خرید تردمیل را مشخص کنید. تردمیل‌های باشگاهی و خانگی قابلیت‌های متفاوتی دارند که با توجه به این موضوع قیمت آنها نیز تغییر می‌کند.

در نهایت امید است از مطالب این مقاله استفاده کنید و  خرید تردمیل خانگی راحتی داشته باشید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()