گارانتی تردمیل

یکی از موارد مهمی که در انتخاب تردمیل خانگی باید به آن توجه کنید، گارانتی است. ضمانت نامه به شما این امکان را می دهد که نگران آسیب دیدگی تردمیل خود نباشید و در زمان وقوع حادثه بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

صفحه نمایش تردمیل

صفحه نمایش تردمیل خانگی مورد دیگری است که باید به آن در انتخاب این دستگاه ورزشی توجه خاصی داشته باشید. توجه کنید وجود صفحه نمایش برای تردمیل به شما این امکان را می دهد که ضربان قلب، مقدار کالری که سوزانده اید و... را به نمایش بگذارد.

پس با توجه به موارد گفته شده، داشتن صفحه نمایش نیز یکی از مواردی است که در انتخاب تردمیل خانگی تاثیرگذار است.

سلامت تسمه تردمیل خانگی

برای انتخاب تردمیل خانگی مناسب سعی کنید، در هنگام خرید این دستگاه را روشن کنید و به آرامی روی آن راه بروید. در ادامه سرعت تردمیل را بیشتر کنید و عملکرد تسمه را بررسی کنید.

دقت کنید که اگر تسمه شل باشد، سلامت افراد را به خطر می اندازد و به آنها آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند، پس عملکرد صحیح تسمه تأثیر زیادی بر انتخاب تردمیل خانگی دارد.

ضربه گیر تردمیل خانگی

ضربه گیرها یکی از بهترین امکانات هر تردمیل به شمار می روند. این قابلیت هنگام بروز مشکلات و آسیب های ناگهانی از شما مراقب می کند. و احتمال وقوع آسیب های جبران ناپذیر را به حداقل می رساند.

کلید توقف اضطراری

قابلیت دیگری که تأثیر زیادی بر انتخاب تردمیل های خانگی دارد، کلید توقف اضطراری تردمیل است. این کلید به شما امکان توقف در لحظاتی که قدرت ادامه دادن ندارید یا به دچار آسیب دیدگی شده اید، را می دهد و از شما مراقبت می کند.

این آپشن مورد مهمی است که بهتر است در هنگام  خرید تردمیل خانگی به آن توجه داشته باشید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()