امکانات تردمیل های خانگی

خوب است بدانید که کار کردن با تردمیل های خانگی بسیار آسان است. علاوه بر این امکانات فوق العاده تردمیل های خانگی این نوع تردمیل ها را بسیار خاص و منحصربه فرد کرده است. در ادامه قصد داریم که امکانات تردمیل خانگی را مورد بررسی قرار دهیم.

1- مجهز به برنامه های کاربردی و از پیش تعیین شده

از ویژگی های مثبت این تردمیل برنامه های از پیش تعیین شده آن محسوب می شود. در واقع شما به راحتی می توانید از این قابلیت کاربردی بهره مند شوید. علاوه بر این نحوه عملکرد آن نیز بسیار آسان است. زمانی که این قابلیت را فعال می کنید، دستگاه به طور خودکار با تنظیم سرعت و شیب شدت تمرین را نشان می دهد. این نوع قابلیت برای ارزیابی فعالیت های مختلفی که شما روی تردمیل انجام می دهید، به کار می رود.

2- قابلیت تعیین سرعت، شیب و برنامه های تمرینی

همان طور که واضح است، روی بدنه تردمیل ها صفحه نمایشگر وجود دارد. تردمیل های خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در قسمت کناری این نوع نمایشگرها دکمه هایی وجود دارند که برای تنظیم و کنترل به کار می روند. به عنوان مثال، با استفاده از این دکمه ها می توانید سرعت و شیب خود را به راحتی تنظیم کنید. علاوه بر این دکمه های دیگری نیز وجود دارند که برای مشخص کردن برنامه های تمرینی به کار می روند.

3- سنسور ضربان قلب

همان طور که در بالا بیان کرده ایم، امکانات منحصربه فرد تردمیل ها بسیار زیاد هستند. علاوه بر این اکثر تردمیل خانگی سنسورهایی برای تعیین ضربان قلب دارند. این سنسورها معمولاً در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته اند. برای مشخص کردن ضربان قلب فقط کافی است که با دستانتان آنها را بگیرید. بلافاصله بعد از لمس این سنسورها ضربان قلب شما روی نمایشگر نشان داده می شود. در واقع این قابلیت برای تعیین سلامتی و نوع فعالیت ورزشی شما به کار می رود.

  4- قدرت تاشوندگی

اغلب تردمیل های خانگی برای فضاهای کوچک طراحی شده اند. در هایپرجیم نیز ما تردمیل های خانگی متفاوتی را بر اساس نیاز شما عرضه می کنیم. امکان دارد که منزل یا محیطی که قصد استفاده از تردمیل را دارید، کوچک باشد. در این شرایط می توانید از تردمیل خانگی که قدرت تاشوندگی دارند، استفاده کنید. در نتیجه بعد از انجام تمرین های مختلف روی تردمیل می توانید به راحتی آن را جمع کنید و در گوشه ای از منزل خود قرار دهید.

5- قابلیت اتصال به اپلیکیشن های مختلف

یکی از قابلیت های بی نظیر تردمیل های خانگی امکان اتصال آنها به اپلیکیشن ها است. در واقع این برنامه ها می توانند به راحتی با تردمیل خانگی شما همگام سازی شوند. شما می توانید با پرداخت هزینه های کم تردمیل خود را با این برنامه ها همگام سازی کنید. فروش تردمیل توسط هایپرجیم صورت می یرد.

6- نمایش میزان کالری مصرفی

در برخی از تردمیل های خانگی صفحه های نمایشی لمسی وجود دارند. علاوه بر این بسیاری از طرف داران ورزش نیز علاقه زیادی به استفاده از این صفحات لمسی دیجیتالی دارند. آن چه این صفحات را در مقایسه با نمایشگر دیگر خاص کرده است، قابلیت آن برای نمایش میزان کالری مصرف شده است. همچنین از مزیت های دیگر آن بزرگ بودن صفحه نمایش است. در واقع شما به راحتی می توانید میزان کالری و حتی سرعت یا مسافت طی شده را از روی صفحه نمایشگر بخوانید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()