مهم است زمانی که به قصد خرید تردمیل می روید از نکات مهم و خصوصیاتشان با خبر باشید. در این صورت وقتی به مراکز فروش تردمیل می روید خریدی مطمئن خواهید داشت. تردمیل ها انواع مختلف و قابلیت های مختلفی دارند. با کذشت زمان و پیشرفت علم توانستند کارایی تردمیل را برای ورزشکاران ارتقا دهند. اگر شما هم یک دونده یا ورزشکار هستید و قصد خرید یک تردمیل خوب از مراکز فروش تردمیل را دارید ما به شما خرید از فروشگاه تردمیل-کو را پیشنهاد می کنیم.

فروش تردمیل

بسیاری از تردمیل های امروزی وجود دارد که مخصوص دونده ها ساخته شده اند، اگر شما هم می خواهید ورزش را حرفه ای دنبال کنید از این تردمیل های پیشرفته میتوانید استفاده کنید. اما تنها وجود تکنولوژی های جدید در تردمیل ها نبوده که باعث افزایش فروش تردمیل نشده است. در ادامه با ما باشید تا خصوصیات تردمیل ها را بررسی کنیم. مطمئناً بعد از آن شما هم می خواهید یک تردمیل داشته باشید.

از جمله این امکانات می توان به:

  • سیستم اندازه گیری دقیق چربی بدن
  • سیستم خنک کننده بدن ورزشکار حین تمرین
  • باند و پخش صدا و موسیقی: اگر شما هم می خواهید از برنامه های از پیش تعیین شده یا برنامه های ورزشی زنده استفاده کنید به صدای تمرین ها و افراد نیاز خواهید داشت. شاید شما در شرایطی باشید و نتوانید از هندزفری استفاده کنید. بنابراین، وجود باندی که صدا را در فضا پخش کند مسئله مهمی برایتان خواهد بود.
  • ماساژور: از دسته امکانات اضافی تردمیل ها می توان به ویبراتور یا ماساژور است. از آن پیش از استفاده از تردمیل برای گرم کردن بدن، باز شدن مویرگ ها و افزایش گردش خون می شود. همچنین بعد از انجام تمرین خود میتوانید برای ماساژ عضلاتتان و رفع گرفتگی و درد در آنها استفاده کنید.
  • جاپا خاص: احتمالاً شما هم فکر می کنید تردمیل فقط برای دویدن استفاده می شود، اما اینطور نیست و با این امکانات جدید میتوانید دراز نشست و دمبل زدن را نیز با تردمیل خود انجام دهید. خرید تردمیل باشگاهی با توجه به امکانات آن باید انجام گیرد.
  • کلیدهای روی دسته تردمیل: شما با این قابلیت امکان کنترل راحت تر سرعت و شیب در تمرین خود استفاده کنید و نیازی نیست حتماً با مانیتور آن را تغییر دهید.
  • فضای قرار دادن وسائل و موبایل: برای بسیاری از افراد مسئله مهمی است و می خواهند حین ورزش به وسایلشان دسترسی داشته باشند. بنابراین طراحی تردمیل با وجود این فضاها کمک خوبی برای این افراد است.

     فروشگاه هایپرجیم

    مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

    پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

    شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

    آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

    کد پستی : 1344673969

    ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()