تردمیل باشگاهی با موتور

قدرت موتور تردمیل باشگاهی با موتور معمولاً بین 1 الی 7 اسب بخار است. با افزایش قدرت موتور قیمت آن نیز افزایش میابد. در ادامه توجه داشته باشید با توجه به شرایط خود تردمیل با قدرت موتور مناسب را انتخاب کنید.

تردمیل های با موتور به وسیله برق شهری حرکت می کنند که با توجه به قدرتی که دارند، باعث افزایش مصرف برق می شوند. این تردمیل ها در فروشگاه هایپرجیم نسبت به تردمیل بدون موتور قدرت بیشتری دارند و افراد بیشتری نیز از تردمیل های باشگاهی استفاده می کنند.

مزیت تردمیل های با موتور

این تردمیل ها با توجه به اینکه با برق شهری حرکت می کنند، فشار کمتری به پا و کمر ورزشکاران وارد می کنند. تردمیل های با موتور دارای صفحه نمایش لمسی هستند که با استفاده از آنها سرعت و شیب دستگاه را میتوانید، کنترل کنید.

توجه داشته باشید که این تردمیل ها ضربان قلب و میزان کالری که از دست می دهید را نمایش می دهند و شما را وضعیت بدن خود آگاه می شوید.

یکی از مهمترین ویژگی تردمیل های باشگاهی این است، به گونه ایی طراحی شده است که میتواند تمام روز روشن بماند، با توجه به این موضوع سعی کنید، طبق نیاز خود از این تردمیل ها استفاده کنید و به اندام ایده آل خود برسید.

تردمیل باشگاهی باید بدون موتور باشد یا با موتور؟

در نهایت با توجه به موارد گفته شده، توجه داشته باشید که برای استفاده از تردمیل های با موتور با بدون موتور بهتر است، شرایط خود را در نظر بگیرید. با توجه به بودجه و موقعیتی که دارید، بهترین نوع تردمیل را انتخاب کنید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم و خرید تردمیل پرداخته شده است. بهتر است با بررسی شرایط خود مناسب ترین تردمیل را انتخاب کنید. توجه داشته باشید، در نهایت هدف رسیدن به اندام زیبا و متناسب است. سعی کنید، روزانه زمانی را به استفاده از تردمیل را در برنامه های خود قرار دهید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()