دوچرخه ثابت چه دستگاهی است؟

ممکن است بسیاری از شما در کودکی خود از وسیله دوچرخه برای بازی و تفریح استفاده کرده اید. می‌توان گفت که این دستگاه شباهت زیادی به دوچرخه دارد با این تفاوت که شما با این دستگاه مسافتی را طی نمی کنید، زیرا پایه های دوچرخه ثابت بر زمین متصل هستند و تنها چرخ های دوچرخه با پدال زدن شما شروع به چرخیدن می کنند.

این دستگاه به دلیل داشتن سایز و اندازه مناسب، بی صدا بودن و موارد دیگر توانسته است نظرات زیادی را به خود جلب کند. پدال های موجود در دوچرخه با فشار و نیروی انسانی شروع به حرکت می کنند. این محصول می تواند به چربی سوزی، فرم دادن به عضلات پا، بهبود دستگاه تنفسی و دیگر موارد کمک کند.

نکاتی که برای خرید باید به آن توجه داشته باشید

برای خرید هر محصولی باید قبل از آن به نکاتی توجه داشته باشید. خرید دوچرخه ثابت هم نیاز به دانستن چند نکاتی است که برای شما ارائه می دهیم.

  • تحمل وزن: نکته ای که برای خرید این دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً متناسب با وزن خود آن را خریداری کنید زیرا اگر به این نکته توجه نکنید در استفاده دراز مدت از این محصول، دچار استهلاک و خرابی می شود.
  • قیمت؛
  • مکانیزم؛
  • پدال های دوچرخه؛
  • زین؛
  • صفحه نمایشگر دیجیتالی.

کلام آخر

بسیاری از افراد برای داشتن سلامتی و کنترل برخی از بیماری ها مانند قند خون، فشار یا بیماری های قلبی نیاز به انجام فعالیت های ورزشی هستند. داشتن یک روتین ورزشی و انجام فعالیت های آن یکی از مهم ترین روندی است که شما باید در زندگی خود به آن باید توجه داشته باشید. شما می توانید با خرید دوچرخه ثابت باشگاهی  این ویژگی مفید و اساسی را به منزل خود بیاورید. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()