از اسکی فضایی چه استفاده ای می شود؟

این دستگاه ورزشی برای تقویت قلب و ریه ها کاربرد گسترده ای دارد و به جای اعمال هوازی مانند: پیاده روی، کوهنوردی و بالا رفتن از پله ها استفاده می شود. با استفاده از این وسیله، عضلات بالا تنه و پایین تنه تقویت می شوند. یکی دیگر از فواید  اسکی فضایی باشگاهی ، استحکام عضلات مفاصل است. از این رو فشار وارد به مفاصل با این دستگاه کاهش پیدا می کند و سلامت کلی ورزشکار به ارمغان می آید.

در خرید اسکی فضایی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بدون شک برای خرید اسکی فضایی باشگاهی باید نکات مهمی را در نظر گرفت. از آنجایی که این دستگاه لازمه هر باشگاه بدنسازی است، باید بهترین نوع آن از نظر ویژگی های ظاهری و عملکردی تهیه شود. در ادامه برخی از نکات مهم در زمان خرید این دستگاه را عنوان می کنیم.

 تجهیزات به کار برده شده در دستگاه

این تجهیزات شامل صندلی، نمایشگر، پدال، دسته، قابلیت اتصال به موبایل هوشمند و غیره می شوند.

نوع دستگاه

اسکی فضایی در دو نوع باشگاهی و خانگی تولید می شود که در زمان خرید باید این نکته را مد نظر قرار داد.

قیمت

این محصول با توجه به نوع و برند خود با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می‌ شود.

ابعاد و اندازه

قبل از خرید این محصول ابعاد فضای مورد نظر برای قرارگیری این کالا را اندازه گیری کنید. برای اطلاع از ابعاد این محصول مراجعه به وبسایت فروشگاه های آنلاین پیشنهاد می شود. زیرا در این فروشگاه ها کلیه جزئیات اعم از قیمت، ابعاد، نوع، مدل، برند و غیره ذکر شده است.

در نتیجه

در خرید اسکی فضایی باشگاهی باید به نکات بسیاری توجه کنید که محصولی باکیفیت از نظر ظاهر و کارایی در اختیار شما قرار گیرد. این دستگاه بدنسازی در ابعاد، اندازه و مدل های متفاوت تولید می شود و یکی از پرکاربردترین وسیله های ورزشی است که استحکام کلی بدن را افزایش می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()