تحمل وزن تردمیل باشگاهی   

ویژگی دیگر و مهمی که در مدل های باشگاهی بسیار حائز اهمیت بوده، تحمل وزن این دستگاه است. تردمیل باشگاهی در فضای حرفه ای سالن های ورزشی قرار می گیرد و افرادی که می خواهند از این وسیله استفاده کنند معمولا دارای وزن بالایی هستند.

تحمل وزن تردمیل های باشگاهی بسیار بالا است و هنگامی که افراد با وزن بسیار بالا از آن استفاده می کنند آسیب نمی بیند. این موضوع موجب می شود که عمر مفید دستگاه بسیار بیشتر شود.

تفاوت جریان برق AC و DC

جریان برق متناوب یا AC جریان الکتریکی است که اندازه جریان به شکل دوره ای تغییر می کند. اما در جریان برق مستقیم یا DC اندازه جریان همواره ثابت باقی می ماند. جریان برقی که از شرکت های برق به شرکت ها تجاری و منازل مسکونی منتقل می شود به صورت جریان متناوب است، جریان AC نام دارد و همان برق شهری فاز و نول است.

جریان برق تردمیل باشگاهی

سیستم جریان برق مورد استفاده در تردمیل های باشگاهی، جریان برق متناوب است. تردمیل هایی که موتور آن ها با برق مستقیم کار می کند معمولا ارزان تر هستند. دستگاه های خانگی که به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار نمی گیرند، برای کاهش هزینه و صدای دستگاه از جریان مستقیم استفاده می کنند.

در سیستم های باشگاهی که دستگاه به مدت طولانی روشن مانده و مورد استفاده قرار می گیرند، از موتورهای AC استفاده می شود. این مدل از موتورها امکان استفاده بدون وقفه و مداوم را داشته و به دلیل سیستم پیچیده تری که دارد، گران قیمت تر است. این موتور نسبت به جریان ورودی خود بازده بالاتری داشته و عمر مفید بالایی دارد.

از کجا می توان تردمیل باشگاهی را خریداری کرد؟

اگر ورزشکار حرفه ای باشید و بخواهید تمرین های خود را در خانه ادامه دهید، تردمیل های باشگاهی برای کاربری شما مناسب تر از تردمیل های خانگی است. همچنین اگر در حال احداث  افتتاح باشگاه ورزشی هستید، اولین و مهم ترین وسیله ورزشی که بایستی خریداری کنید، تردمیل است. فروشگاه هایپرجیم با تنوع فراوانی که در فروش تردمیل دارد به شما این اطمینان را می دهد که دستگاه مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()