کفش شما بسیار مهم است

اصول تمرین در باشگاه پوشیدن کفش ورزشی است. اولین نکته آن است که بدون کفش ورزشی روی تردمیل باشگاهی تمرین نکنید. این کار فشار زیادی را به پای شما وارد می کند. نوع کفشی که برای تمرین انتخاب می کنید نیز بسیار مهم است.

هنگام خرید چندین مدل را امتحان کنید. کفش استاندارد بایستی انحنای پا را پر کرده و فضای کافی را برای انگشتان شما داشته باشد. در هنگام خرید از فروشگاه هایپرجیم وسواس زیادی به خرج ندهید و کفشی را انتخاب کنید که در آن راحت بوده و فشاری روی پای خود احساس نمی کنید.

در کنار پوشیدن کفش مناسب، جوراب شما نیز بسیار مهم است. به جای استفاده از جوراب نازک و مچی، از جوراب های ساق دار استفاده کنید. این کار از تاول زدن پای شما جلوگیری می کند.

نوشیدن آب قبل از تمرین را فراموش نکنید

تمریناتی که روی تردمیل باشگاهی در نظر گرفته می شود معمولا بسیار بیشتر از 20 دقیقه طول می کشد. به همین دلیل شما به شدت عرق کرده و مقدار قابل توجهی آب را از دست خواهید داد. سعی کنید یک بطری آب هنگام تمرین با خود داشته باشید.

همچنین به دلیل مصرف زیاد آب ممکن است احساس کنید که نیاز به دستشویی دارید؛ سعی کنید قبل از تمرین این کار را انجام دهید. چرا که توقف در تمرین از بازده و اثر بخشی آن می کاهد.

گرم کردن و سرد کردن بدن نیز مهم است

در صورتی که تنها تمرینی که در آن روز انجام خواهید داد تمرین با تردمیل باشگاهی باشد، گرم کردن و سرد کردن را فراموش نکنید. البته معمولا تمرین با تردمیل در کنار دیگر تمرینات شماست و نیازی به این کار نیست. خرید تردمیل را از فروشگاه هایپرجیم انجام دهید.

به تنظیمات دستگاه نیز توجه کنید

تردمیل های باشگاهی به این دلیل که توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است تنظیمات متفاوتی داشته باشد. قبل از تمرین با تردمیل این تنظیمات را متناسب با شرایط خود تغییر داده و تمرین استاندار را انجام دهید. البته شما می توانید از تمرینات پیش فرض دستگاه نیز کمک بگیرید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()