چرا داشتن تردمیل در هر خانه ای ضروری است؟

همانطور که می دانید تردمیل ها امروز تنها محدود به باشگاههای ورزشی نیستند و به خانه ها، استخر ها و مراکز پزشکی نیز راه یافته اند. پزشکان متخصص استفاده از این دستگاه را برای سلامتی بسیار تأکید کرده اند. از برخی فواید داشتن تردمیل در خانه آشنا شوید. فروش تردمیل در هایپرجیم در انواع پیشرفته انجام می شود.

 کاهش وزن

 شاید یکی از اصلی ترین دلایل خرید این دستگاه کمک به کاهش وزن باشد. یکی از مؤثرترین راههای کاهش وزن، سوختن کالری است. بنابراین استفاده از تردمیل به دلیل کالری سوزی بالا، در کاهش وزن بسیار کمک کننده خواهد بود؛ اما باید توجه کنید که میزان سوختن کالری در این دستگاه بسته به سرعت و زمان استفاده از دستگاه متفاوت است.

پرورش ماهیچه ها

 بسیاری از افراد برای تقیوت عضلات خود به باشگاه می روند؛ اما امروزه با توجه به شلوغی ها و دغدغه های فراوان روزمره آوردن باشگاه به خانه باعث آسان تر شدن روند ورزش کردن می شود. تردمیل نیز یکی از وسیله های ورزشی است که به دلیل تأثیر فوق العاده در تقویت عضلات و کاربرد آسان مورد توجه قرار گرفته است.

کمک به سلامت قلب

یکی از راههای افزایش گردن خون و بهبود قلب، تمرین های هوازی روزانه است. بنابراین داشتن تردمیل در خانه برای سلامت کلی بدن نیز لازم است. علاوه بر این، استفاده از تردمیل در افزایش انعطاف پذیری مفاصل و استحکام آن ها نیز بسیار مؤثر است.

فروش تردمیل خانگی

 امروزه سایت ها و فروشگاههای مختلف اقدام به فروش انواع تردمیل های باشگاهی و خانگی کرده اند. شاید از نظر شما قیمت خرید تردمیل باشگاهی مهم ترین عامل در خرید این دستگاه باشد؛ اما لازم است بدانید که کیفیت دستگاه، نوع بدنه، شیب تردمیل، سرعت و صفحه نمایشگر نیز از مهم ترین عواملی است که باید در هنگام خرید تردمیل به آن توجه شود.

شما می توانید در فروشگاه هایپرجیم از انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی دیدن کنید و از تنوع بالای محصولات لذت ببرید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()