برای خرید تردمیل خوب هنگام جست و جو همه گزینه ها، مدل های جدید، برندهای متفاوت و قیمت های متفاوت می تواند گیج کننده باشد. گاهی اوقات افراد درگیر مواردی می شوند که قرار است تردمیل به آن ها ارائه دهد، اما این موارد  برای اینکه بتوانند تردمیل با کیفیت و خوب انتخاب کنند، کافی نیست.

موتور قدرتمند

همانطور که می دانید تعمیر موتور گران ترین قیمت را در تردمیل دارد و داشتن موتور خوب برای تردمیل ضروری است. سعی کنید حداقل قدرت موتور با 2 اسب بخار و یا بالاتر انتخاب کنید. اگر قدرت اسب بخار تردمیل کم باشد مثلا 1.5 اسب بخار و میزان استفاده از آن نیازمند قدرت 3 اسب بخار باشد باعث می شود موتور تردمیل بسوزد. همچنین همه موتورها با قطعات با کیفیت یکسان ساخته نمی شوند. پس برای انتخاب تردمیل باید تعادلی بین قدرت و میزان استفاده از تردمیل را بدانید و به دنبال کیفیت موتور باشید همچنین تردمیل باید گارانتی درست هم داشته باشد.

بالشتک عالی

شاید تا به حال به بالشتک تردمیل توجه نکرده باشید، اما بسیار مهم است؛ زیرا سیستم بالشتک خوب از مفاصل، رباط ها محافظت می کند. اگر این سیستم ضعیف باشد می تواند منجر به آسیب و درد شود. اگر بالشتک تردمیل خوب نباشد بعد از مدتی پیاده روی و دویدن ممکن است مفاصلتان دچار آسیب شود و درد بدی را تجربه خواهید کرد. در انتخاب تردمیل از بالشتک خوب آن اطمینان حاصل کنید. فروش تردمیل در سایت هایپرجیم با قیمت ویژه انجام می گیرد. 

ایمنی

در کنار موتور خوب و بالشتک باید ایمنی تردمیل را هم در نظر بگیرید؛ ایمنی در تردمیل مهم است باید هر تردمیل دارای توقف اضطراری باشد. یعنی اگر به هر دلیلی در زمان استفاده فرد بلغزد و دچار مشکل شود تردمیل از حرکت می ایستد. البته فردی که از تردمیل استفاده می کند باید بندی که به توقف اضطراری مربوط است را به لباس ورزشی خود وصل کند که در زمان هرگونه مشکل توقف اضطراری انجام شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()