چگونه بهترین نوع تردمیل را انتخاب کنید؟

تردمیل ها باید کارایی و عملکرد بالایی داشته باشند که نیازهای ورزشکار را تامین کنند. از این رو برای انتخاب بهترین نوع از این دستگاه ها، باید ویژگی های عملکردی آنها را مورد بررسی قرار داد.

 با این حال قبل از اقدام به خرید تردمیل ، اطلاعات کافی در مورد نوع، مدل، برند، قیمت، تجهیزات، روش کارکرد و غیره را به دست آورید که بدون هیچ گونه ضرر و زیان مالی، بهترین نوع از آن را خریداری کنید.

توجه به قدرت موتور

قدرت موتور یکی از مهمترین عواملی است که عملکرد دستگاه را مشخص می کند. تردمیل باشگاهی دارای قدرت موتور AC و تردمیل خانگی مجهز به موتور DC است. در واقع قدرت اسب بخار در این دستگاه ورزشی در انتخاب بهترین نوع آن موثر است. همچنین هر چقدر قدرت موتور این دستگاه بالاتر باشد، هزینه های آن نیز افزایش پیدا می کنند. بنابراین زمان خرید تردمیل به این نکته توجه کنید.

تحمل وزن

توجه به این موضوع به شما در انتخاب بهترین دستگاه تردمیل کمک بسیاری می کند. بدون شک افراد متقاضی استفاده از تردمیل، دارای وزن های متفاوتی هستند. از این رو اگر قصد خرید این دستگاه را برای باشگاه خود دارید، در ابتدا تحمل وزن آن را بررسی کنید. بدیعی است هر چقدر تحمل وزن تردمیل بالاتر باشد، در افزایش قیمت آن نیز موثر است.

در فروشگاه تردمیل کو تمامی جزئیات این دستگاه ها همراه با قیمت های آنها برای خرید راحت تر در اختیار مشتری قرار می گیرد. با مراجعه به وبسایت این فروشگاه آنلاین، در سریع ترین زمان، تردمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در نتیجه

برای خرید تردمیل خانگی و باشگاهی باید در ابتدا اندازه آن را در نظر بگیرید. سپس مدل و نوع خانگی و باشگاهی این کالا را انتخاب کنید. هزینه های هر کدام از این مدل ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین بر اساس بودجه ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته اید، نوع مناسب و کارآمدتر آن را انتخاب کنید.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()