ورزش هوازی برای سلامتی بدن به خصوص کارکرد ریه و قلب بسیار حائز اهمیت است. زیرا از این طریق گردش خون افزایش پیدا می کند و اکسیژن و سایر مواد مورد نیاز به این اندام ها سریع تر به آنها می رسد. یکی از تجهیزات ورزشی تولید شده برای انجام این ورزش ها، تردمیل نام دارد.

 این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که عمل راه رفتن و دویدن را ممکن می کند. با تنظیم برنامه های ورزشی در نمایشگر این دستگاه، تمرینات ورزشی با سرعت متفاوتی قابل اجرا است. در این صورت به میزان کالری و چربی سوزی نیز سرعت داده می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد  خرید تردمیل ، مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید تردمیل به چه صورت امکان پذیر است؟

تردمیل یکی از دستگاه های هوازی مخصوص بدنسازی است. این دستگاه، چربی ها و کالری های اضافی بدن را می‌ سوزاند و اندامی زیبا با فرم متناسب را به شما هدیه می دهد. اگر برای باشگاه یا خانه خود به تردمیل نیاز دارید، خرید حضوری و اینترنتی دو گزینه پیش روی شما است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

خرید حضوری

در خرید تردمیل باشگاهی حضوری از فروشگاه، کالا یا دستگاه ورزشی را از نزدیک بازدید می کنید و آن را مورد بررسی قرار می دهید. در خرید حضوری تردمیل، ممکن است شرایط اقساط نیز برای شما در نظر گرفته شود. البته همه فروشگاه های حضوری این مزیت را ندارند و باید برای یافتن فروشگاه مورد نظر زمان زیادی صرف شود. با این حال این روش نیز مخاطبان خود را دارد.

خرید آنلاین

یکی دیگر از روش هایی که امروزه مخاطبان بسیاری را به خود علاقه مند کرده است، خرید آنلاین عنوان می شود. این روش خرید از طریق وبسایت های مربوط به فروشگاه های آنلاین انجام می شود. تردمیل کو یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین است که محصولات متنوع خود را در انواع مدل ها، طرح ها و برندها روانه بازار می کند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()