ساخت عضلات و تراکم استخوان

تمرین بر روی تردمیل برای قلب و کاهش وزن مفید است، اما برای تقویت عضلات بهترین گزینه محسوب می شود. دویدن با تردمیل خانگی نه تنها به شما کمک می کند که چربی اضافی بدن را از بین ببرید، بلکه عضلات ساق پا و عضلات بازو را نیز تقویت می کند.

برای دستیابی به نتایج مطلوب باید سعی کنید تمرینات خانگی خود را اصولی انجام دهید یا در حین دویدن شیب دستگاه را افزایش دهید. علاوه بر عضله سازی، استفاده از تردمیل به شما کمک می کند تراکم استخوان خود را افزایش دهید. این مورد نشان دهنده میزان مواد معدنی موجود در بافت استخوان شما است.

ورزش مداوم سبب افزایش میزان مواد معدنی در استخوان های شما می شود. هرچه مواد معدنی بیشتری داشته باشید، با گذشت زمان استخوان های شما قوی تر می شوند. چنین امری به شما در مبارزه با بیماری های مانند پوکی استخوان کمک می کند.

استرس کمتری بر بدن شما وارد می شود

یکی از مزایای اساسی استفاده از تردمیل ها در منزل شخصی کاهش سطح استرس بدن است؛ زیرا محیط خانه به طور کلی آرامش بخش است و هر حالتی که راحت هستید می توانید ورزش کنید.

در فضای آزاد دویدن می تواند با خطراتی همراه باشد. صخره ها، چاله ها، قسمت های ناهموار در مسیر وجود دارد که می تواند صدمات جدی ایجاد کند.

دیابت را تحت کنترل داشته باشید

انجام یک ورزش هوازی مانند پیاده روی یا دویدن حداقل پنج روز در هفته، می تواند به شما در کنترل دیابت کمک کند. چنین قابلیتی در منزل در هر زمانی که بخواهید قابل دسترس است.

زیرا محیط خارج از خانه و دویدن در فضای آزاد، می تواند ریسک هایی مانند آلودگی هوا، بارندگی و سرما یا گرمای شدید را به همراه داشته باشد.

  • با استفاده از خرید تردمیل از هایپرجیم برای منزل، هر بار که بافت های عضلانی خود را تمرین می دهید، گلوکز موجود از جریان خون شما برای دریافت انرژی بیرون کشیده می شود و سطح قند خون بدن در تعادل نگه داشته می شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()