خرید تردمیل خانگی

به طور کلی در هنگام خرید تردمیل باید به نکات کلی توجه کرد؛ اما تردمیل خانگی با توجه به استفاده از آن در محیط خانه، نیازمند دقت بیشتر و خاص تری است. برای خرید بهترین تردمیل خانگی، دو نکته زیر را باید مد نظر داشت:

ابعاد دستگاه و وزن متحمل

تردمیل های خانگی نسبت به تردمیل های باشگاهی از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند؛ اما باید قبل از خرید  تردمیل خانگی ، فضای مناسب برای آن را در منزل خود تعبیه کنید. چنین عملی سبب می شود تا به راحتی تردمیل را در فضای مناسب خود جای دهید.

تردمیل های خانگی نیز دارای ابعاد مختلفی هستند که بر حسب نیاز خود می توانید آن را انتخاب کنید. آنچه سبب بزرگ شدن ابعاد تردمیل خانگی می شود، میزان وزن متحمل است.

بر اساس وزن خود یا شخصی که می خواهد از تردمیل استفاده کند، باید تردمیل را انتخاب کنید. تردمیل های خانگی نیز مانند دیگر تردمیل ها، بر اساس بیشترین وزنی که می توانند تحمل کنند، تقسیم می شوند.

عملکرد دستگاه (برقی یا دستی بودن)

تردمیل های خانگی از نظر عملکرد دستگاه نیز به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند. تردمیل های دستی بدون داشتن منبع تغذیه، به صورت دستی استفاده می شوند. تردمیل های برقی با داشتن منبع تغذیه، به برق شهری متصل شده و مورد استفاده قرار می گیرند. خرید تردمیل را از سایت با بهترین کیفیت انجام دهید.

بدون شک استفاده از تردمیل های دستی با سختی و میزان مصرف انرژی بیشتری همراه است. این مورد با توجه به میزان هزینه ای که برای تردمیل در نظر دارید، باید انتخاب کنید. زیرا عمدتا تردمیل های برقی از قیمت بالاتری نسبت به تردمیل های دستی برخوردار هستند.

کلام آخر

برای خرید تردمیل های خانگی، نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید که خریدی مطمون انجام دهید. به طور کلی تردمیل های خانگی دارای مزایایی نسبت به تردمیل های باشگاهی است که استفاده از آن ها را منطقی تر می کند.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()