میزان تحمل وزن تردمیل  

تحمل وزن از ویژگی هایی ست که همواره هنگام خرید تردمیل خانگی مورد توجه قرار می گیرد. این ویژگی در مدل خانگی و باشگاهی متفاوت است. افراد متفاوتی با وزن های بسیار زیاد یا بسیار کم به باشگاه مراجعه کرده و از این دستگاه استفاده می کنند.اگر قصد خرید تردمیل را برای منزل خود دارید بهتر است با این ویژگی ها و تفاوت های دو مدل خانگی و باشگاهی آشنا شوید. در ادامه در تردمیل آنلاین به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

لازم است دستگاهی که در سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کامل تر از تردمیل خانگی باشد. افراد می توانند با توجه به سلایق و نیازهای خود مدل های ساده تر و مناسب تری را با قیمت کمتر برای استفاده در خانه خریداری کنند.

ویژگی مشترک تردمیل خانگی

مدل خانگی برای استفاده ساده تر در آپارتمان ها طراحی شده که فضای کمتری را اشغال می کند و مناسب با نیازهای افراد یک خانواده است. همچنین امکاناتی را به افراد ارائه می دهد که بتوانند به سادگی در فضای بسته از آن استفاده کنند. شما می توانید با توجه به نیاز خانواده خود یکی از چهار مدل معین زیر در برندهای مختلف را خریداری کنید.

  • قدرت موتور: 1 اسب بخار – تحمل وزن: تا 100 کیلوگرم
  • قدرت موتور: 5 اسب بخار – تحمل وزن: تا 110 کیلوگرم
  • قدرت موتور: 2 اسب بخار – تحمل وزن: تا 130 کیلوگرم
  • قدرت موتور: 5 اسب بخار – تحمل وزن: تا 150 کیلوگرم

از کجا می توان تردمیل خانگی را خریداری کرد؟

با خرید تردمیل خانگی باشگاه را به خانه خود می آورید. بهتر است در خرید این وسیله محبوب دقت کنید و مناسب ترین مدل را با نیازها و سلایق خود خریداری کنید. فروشگاه تردمیل آنلاین، با تنوع مدل و برند فراوان و همچنین قیمت فروش تردمیل متنوع این امکان را به شما می دهد که بتوانید مناسب ترین تردمیل را با توجه به نیازها و بودجه خود خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()