کالری سوزی

عضله سازی تنها تاثیر راه رفتن روی  تردمیل نیست. یکی از تاثیرات تردمیل کالری سوزی است. که به کاهش چربی در سراسر بدن کمک می کند. پیاده روی با سرعت 3.5 کیلومتر در ساعت می تواند تا 314 کالری در ساعت برای فردی که اضافه وزن دارد، کالری بسوزاند.

البته ممکن است اوایل کاهش وزن مشخص نباشد؛ زیرا پیاده روی تردمیل اول باعث چربی سوزی ران ها می شود  سپس بدن چربی های دیگر خود را در نواحی مختلف بدن از دست می دهد. البته این اتفاق زمانی می افتد که تمرینات پیاده روی به طور منظم انجام شود که به چربی سوزی کل بدن کمک کند.

سطح شیب دار

اگر آمادگی تمرین شدید را دارید، شیب تردمیل را افزایش دهید. این کار بر روی ماهیچه ها متفاوت عمل کرده و به کالری سوزی بیشتر کمک می کند. هرچه شیب تند تر باشد عضلات چهار سر و عضلات باسن را بیشتر درگیر می کند.

قلب و عروق

 یکی از تاثیرات تردمیل بر بدن که از اهمیت خاصی برخوردار است، تمرینات قلبی و عروقی خوبی می توانید به کمک تردمیل انجام دهید. هنگامی که روی تردمیل راه می روید گردش خون بالا می رود و قلب خیلی سریع خون را پمپ پاژ می کند.بالا رفتن ضربان قلب و گردش خون هم بر سلامت بیشتر قلب و عروق را به همراه دارد و هم میزان کالری سوزی بیشتری اتفاق می افتد.

خرید تردمیل  از هایپر جیم تجربه کنید

فروشگاه هایپر جیم با فروش تردمیل خانگی از برندهای معتبر کشور تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند اکثر سلیقه ها را پوشش داده است. همچنین این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش توانسته محبوبیت خواستی در بین طرفداران ورزش از مبتدی تا حرفه ای از آن خود کند. انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم وجود دارد که در خانه یا باشگاه برای ورزشی لذت بخش همراه شما خواهد بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()