۵ نکته ویژه که باید در مورد تردمیل بدانید

صفحه نمایشگر دیجیتالی: هنگامی که شما فروشگاه تردمیل آنلاین می روید، اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول است که با دیدن این قابلیت می خواهید زیباترین و پرکاربردترین مدل آن را انتخاب کنید. فروشنده ها در راستای  فروش تردمیل اطلاعات را در مورد ویژگی های منحصر به فرد صفحه نمایشگر دیجیتالی تردمیل به شما ارائه می دهند. به عنوان مثال این صفحه دیجیتالی در دو نوع ال سی دی و ال ای دی طراحی شده است که با توجه به ویژگی های آن می توانید هر کدام را که بخواهید خریداری کنید.

موتور: یکی از اصلی ترین قطعات تردمیل به شمار می آید که شما با توجه به نیاز روزمره خود از این دستگاه می توانید موتور های بالاتر و با استحکام بیشتری را انتخاب کنید.

بالشتک تردمیل: بالشتک تردمیل همان صفحه ای است که عمل دویدن را روی آن انجام می دهید و با توجه به موتور می تواند سرعت و استحکام بالایی داشته باشد.

شیب: قابلیت ویژه دیگه این دستگاه این است که شما می توانید در هنگام دویدن روی آن شیب بالشتک را تغییر دهید. با انجام دادن این عمل سبب می شود که ورزشی سخت تر داشته باشید و روند عضله سازی و تناسب اندام خود را تسریع بخشید.

در هنگام فروش تردمیل باشگاهی حتماً فروشنده ها به شما این موضوع را گوشزد می کنند که با توجه به وزن خود تردمیل مورد نیاز را انتخاب کنید. زیرا اگر به این موضوع توجه نداشته باشید، سبب می شود که تردمیل شما به مرور زمان دچار فرسودگی های شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()