تمرین خوب در زمانی کوتاه

تمریناتی خوب است که نتیجه ای خوب داشته باشد، اما در مدت زمانی کم پس با  تردمیل خانگی مناسب، برنامه ای خوب می توانید به نتیجه دلخواه برسید ممکن است این برنامه یک دویدن کوتاه و شدید باشد که نتیجه در زمان کمتر به دست بیاورد. 

تناسب اندام در تمام فصول سال

در هوای سرد ممکن است خیلی از افراد توانایی بیرون ورزش کردن را نداشته باشند یا سرما را بهانه ای کنند و به بیرون بروند، اما تردمیل خانگی می تواند به شما کمک کند که در گرمای شدید یا سرمای شدید از ورزش غافل نشوید و به تناسب اندام برسید

ایجاد استقامت

ورزش با تردمیل برای ایجاد استقامت بسیار مناسب است. با افزایش مدت جلسات پیاده روی و افزایش تدریجی شیب تردمیل استقامت به آرامی و به تدریج تقویت می شود. همچنین میزان کالری سوزی را نیز بالا می برد.

بهبود قلب و عروق

تناسب اندام قلبی و عروقی جزء مهمی از سلامت کلی است. فقدان آمادگی قلبی عروقی می تواند مدت ها بعد هم زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. از فشار خون بالا و دیابت گرفته تا افزایش  خطر سکته مغزی. پس با خرید تردمیل و ورزش کردن به این آمادگی کمک کنید. فروش تردمیل خانگی از طریق سایت در بهترن کیفیت انجام می گیرد.

زمانی که فرد بر روی تردمیل راه می رود یا می دود میزان ضربان قلب او نیز بالا می رود در نتیجه خون رسانی به اعضای بدن سریع تر انجام می شود. این عملیات خون رسانی باعث می شود که عضلات قلب و عروق فرد قوی تر شود همچنین کالری سوزی بدن در این حالت نیز افزایش می یابد.

تردمیل خانگی را از هایپر جیم بخواهید

فروشگاه هایپرجیم وارد کننده وسایل ورزشی از کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند است. علاوه بر تضمین اصالت کالا با ارایه خدمات پس از فروش توانسته محبوبیت خاصی در میان ورزشکاران از مبتدی تا پیشرفته بدست بیاورد. از فروشگاه هایپرجیم با اطمینان و راحت خرید کنید و به اندامی مناسب برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()