مهم‌ترین تفاوت‌های تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی

تردمیل‌های خانگی در خانه‌های شخصی استفاده می‌شوند، درحالی‌که خرید تردمیل باشگاهی معمولاً در مکان‌های عمومی مانند سالن‌های بدن‌سازی و باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شوند. در ادامه مهم‌ترین تفاوت میان تردمیل‌های خانگی و تردمیل‌های باشگاهی شرح داده است:

موتور

موتور پارامتر اصلی در ساختار تردمیل است. عملکرد یک تردمیل عمدتاً با اندازه موتور تعیین می‌شود. به‌طور کلی، تردمیل خانگی 1.5HP برای استفاده روزانه نیاز دارد.

این عدد برای موتور تردمیل باشگاهی بیش از 3HP است. حداکثر قدرت در برخی از تردمیل‌های باشگاهی می‌تواند به 7HP  برسد.

سرعت دستگاه

تردمیل‌های باشگاهی که از موتورهای قدرتمندی برخوردار هستند، 20 تا 30 درصد سرعت بیشتری نسبت به تردمیل خانگی دارند. این دستگاه‌ها می‌توانند به 20 کیلومتر در ساعت یا بیشتر برسند. تردمیل‌های خانگی از سرعت پایین‌تر و متعادل‌تری نسبت به تردمیل‌های باشگاهی برخوردار هستند.

تفاوت ظاهر

از نظر زیبایی‌شناسی و جلوه بصری، فضای کلی تردمیل‌های باشگاهی با سلیقه اکثر مردم مطابقت دارد و تردمیل‌های خانگی از نظر طراحی متفاوت هستند. تردمیل‌های خانگی از سادگی بیشتری در طراحی برخوردار هستند. قابل ذکر است که برخی از قابلیت‌های تردیمل‌های باشگاهی سبب شده است که صفحه نمایش بزرگ‌تری روی آن قرار گیرد. این صفحه نمایش تغییر محسوسی در ظاهر این نوع تردمیل نسبت به تردمیل خانگی ایجاد کرده است.

تفاوت قیمت بین تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی

با توجه به تفاوت‌هایی که در خصوص تردمیل‌ها بحث شد. تفاوت قیمت میان تردمیل‌های خانگی و تردمیل‌های باشگاهی کاملاً مشهود است. برخی از سالن‌های ورزشی نیز به دلیل قیمت بالای تردمیل‌های باشگاهی از تردمیل‌های خانگی درجه یک استفاده می‌کنند.

در مقابل برخی از خانواده‌ها تردمیل‌های باشگاهی را برای تمرین در منزل ترجیح می‌دهند. اگر قصد انتخاب و  خرید تردمیل خانگی  دارید و بودجه محدودی نیز دارید، تردمیل‌های خانگی بهترین گزینه است.

تفاوت قیمت به دلیل افزایش قدرت موتور و برخی قابلیت‌هایی است که تردمیل‌های باشگاهی دارند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()