کمی با ویژگی های ظاهری این محصول آشنا شوید

موتور: موتور دستگاهی است که به وسیله آن تردمیل شروع به حرکت می کند. با توجه به نوع برند و به روز بودن این دستگاه می توانید از موتور های با کیفیت قوی تری برخوردار باشید. در هنگام مشاهده این محصولات در فروشگاه، فروشنده ها راهنمایی لازم را درباره فروش تردمیل به شما ارائه می دهند.

بالشتک دستگاه: بالشتک قسمتی است که کاملا به موتور دستگاه وابسته است و به این صورت است اگر روزی موتور دستگاه شما از کار بیفتد، عملاً تمام دستگاه شما قادر به حرکت نخواهد بود. بالشتک تردمیل قسمتی است که شما عمل دویدن را روی آن انجام می دهید. با توجه به وزن شما باید از دستگاهی استفاده کنید که از استقامت و استحکام بالایی برخوردار باشد.

صفحه نمایشگر: در هنگام ارائه خدمات توسط فروشنده ها شما را از جزئیات صفحه نمایشگر دیجیتالی برای فروش تردمیل به خوبی آگاه می کنند که در هنگام استفاده از این محصول در منزل خود با مشکلی مواجه نشوید. این قسمت از تردمیل دارای دو ویژگی ال سی دی و ال ای دی است که می توانید با توجه به علاقه و نیاز خود یکی از این دو را انتخاب کنید.

کلام آخر

فروش تردمیل مانند فروش تردمیل خانگی یکی از دلایلی است که شما برای خرید این محصول باید به چند نکاتی توجه داشته باشید و با ویژگی  های تردمیل از آگاهی کاملی برخوردار باشید. اما اگر بدون داشتن آگاهی به فروشگاه تردمیل آنلاین رفتید، نگران این موضوع نباشید. زیرا فروشنده هایی در آنجا هستند که می توانند شما را در این مسیر راهنمایی کنند و به هر سوالی که داشته باشید پاسخ درست با صبر و حوصله را به شما ارائه دهند .

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()