آیا تردمیل خانگی به زانوهای فرد آسیب می رساند؟

شاید شنیده باشید که تردمیل خانگی می تواند به زانوی فرد آسیب برساند، بهتر است بدانید که این یک باور غلط است. در استفاده از تردمیل مانند هر وسیله دیگری بایستی نکات اساسی را رعایت کنید. برای مثال افرادی که دچار زانو درد یا اضافه وزن هستند نباید به هیچ وجه شیب دستگاه را افزایش دهند.

همچنین در استفاده از تردمیل بایستی از یک برنامه دقیق و اصولی پیروی کنید. در روزهای اول تمرین نباید با سرعت بالا تمرین کنید. چرا که بدن آمادگی کافی برای تحمل فشار وارد شده از تمرین را نداشته و ممکن است به بدن خود آسیب بزنید.

به طور کلی اگر واقعا تمرین با تردمیل به بدن آسیب می زند، چرا ورزشکاران حرفه ای در سطح بین الملل یا در کشور خودمان به طور جدی تمرین با آن را در برنامه های خود و به عنوان یکی از مهم ترین بخش های برنامه تمرینی دنبال می کنند؟  

چرا تردمیل می تواند یک باشگاه کامل باشد؟

دو و پیاده روی مادر تمامی ورزش هاست، چرا که تمام اندام های بالاتنه و پایین تنه بدن در تمرین درگیر هستند. سالم ترین و ساده ترین ورزش هوازی که بسیار موثر است، دوییدن یا پیاده روی بوده که برای افرادی که قصد چربی سوزی یا تناسب اندام و سلامتی را دارند بسیار مناسب است.

تردمیل خانگی یا باشگاهی دستگاهی است که از آن به عنوان شبیه ساز پیاده روی یاد می شود و خرید تردمیل بهترین گزینه بین تمام شبیه سازهای ورزشی موجود در بازار است.

انواع تردمیل های موجود در بازار

تردمیل های خانگی یا باشگاهی بر اساس قابلیت های اضافی که با خود دارند، به دسته های متنوعی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • تردمیل تک کاره: تنها می توان روی آن دوید.
  • تردمیل چند کاره: علاوه بر دو، دارای ماساژور، مسگری، دراز و نشست، دمبل، پخش موسیقی و غیره است.
  • تردمیل دارای شیب برقی یا دستی: در مدل برقی یک موتور جداگانه برای تنظیم شیب تعبیه شده که با یک دکمه می توان آن را تنظیم کرد. اما در مدل دستی این عمل به کمک اهرم توسط خود فرد صورت می گیرد.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()