ورزش کردن همواره یکی از رفتارهای موثر بر سلامتی است که می تواند اهداف زیبایی نیز داشته باشد. تمرین کردن با دوچرخه ثابت باشگاهی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تاثیراتی که این تمرین بر سلامت عمومی بدن شما دارد بسیار است. در ادامه به بررسی چهار مورد از این تاثیرات می پردازیم.

تاثیر دوچرخه ثابت باشگاهی بر عضلات قلب

 ماهیچه های قلب مانند دیگر ماهیچه های بدن نیاز دارد که به طور منظم تمرین داده شوند. تمرینات هوازی اصولی و مناسب ضربان قلب را تحریک می کند که در حین استراحت و تمرین منظم و عادی باشد. تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی از جمله این تمرینات است.

 با افزایش تمرین و عضلانی شدن قلب، جریان خود در عروقی خونی کم شده و در نتیجه آن فشار خود تنظیم می شود؛ این تنظیم به آن دلیل است که در هر انقباض مقدار خون پمپاژ شده به بیرون افزایش می یابد.

تمرین منظم با بهبود ظرفیت تنفسی شما، ریسک بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. در واقع اگر 2 تا 3 بار در هفته بین 30 تا 45 دقیقه تمرین کنید، ریسک بیماری های قلبی عروقی کم می شود.

تمرین با دوچرخه ثابت موجب ترشح آندروفین می شود

از جمله تغییرات شیمیایی که در بدن افراد هنگام تمرین با دوچرخه ثابت باشگاهی رخ می دهد، ترشح هورمون آندروفین و سروتونین است. این دو هورمون نقش مهمی در احساس شادی و نشاط در افراد ایفا می کنند. این هورمون ها که به هورمون شادی نیز معروف اند، باعث تنظیم حال عمومی و کاهش استرس و اضطراب شما می شود.

در واقع با ورزش کردن شما به جنگ افسردگی و اضطراب مزمن می روید و علاوه بر بهبود سلامت جسمی خود، به سلامت روانی خودتان نیز کمک می کنید. برای آن که هرچه سریعتر این تاثیرات را مشاهده کنید، بایستی حداقل 1 تا 2 ساعت رکاب بزنید.خرید دوچرخه ثابت را از هایپرجیم با قیمت ارزان انجام دهید.

از کجا دوچرخه ثابت را تهیه کنیم ؟

تمرین با دوچرخه ثابت تنها با دوچرخه ثابت باشگاهی و تمرین در سالن نیست، بلکه می توانید آن را تهیه کرده و در خانه خودتان تمرین کنید. فروشگاه هایپرجیم با تنوع فراوانی که در قیمت و مدل های این دستگاه محبوب دارد، مناسب ترین خرید را برایتان تضمین می کند.

همچنین اگر صاحب یک باشگاه یا سالن ورزشی هستید و نیاز به تهیه یک دستگاه جدید و تعویض دستگاه قبلی خود دارید، هایپرجیم آماده خدمت رسانی به شماست.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 652
نمایش همه
علاقه مندی ها ()