بسیاری از افراد ممکن است که در تمرین های ورزشی خود از دوچرخه ثابت استفاده کنند اما از فواید استفاده آن دستگاه آگاهی نداشته باشند. بسیاری از افراد دیگری هستند که به دنبال پیدا کردن یک دوچرخه ثابت با کاربردهای فوق العاده ای هستند اما نمی دانند که کدام وسیله را انتخاب کنند. شما می توانید  دوچرخه ثابت را با اطلاعات کافی که در اختیارتان قرار می دهیم از فروشگاه هایپر جیم خریداری کنید.

دوچرخه ثابت چیست و چه کاربردی دارد؟

 این محصول وسیله ای است که شما با رکاب زدن روی یک دوچرخه ثابت بر زمین می توانید تمرین های ورزش خود را انجام دهید. استفاده از این دستگاه برای ورزش های هوازی اهمیت بالایی دارد و اگر شما به دنبال تمرین هایی برای ورزش هوازی هستید، می توانید این دستگاه را در اولویت خود قرار دهید. کاربرد هایی که می  توان از این دستگاه  ها یاد کرد به دو صورت خانگی و باشگاهی است و این دو به معنی این است که با توجه به کاربرد و ویژگی های آن ها، قادر خواهید بود در باشگاه یا منزل خود از آن بهره مند شوند.

آشنایی با تجهیزات دوچرخه ثابت

 این وسیله دارای ویژگی و کاربرد های فراوانی است که فروش دوچرخه ثابت باشگاهی توسط هایپرجیم انجام می گیرد که می توانید در ادامه با آن ها آشنا شوید.

  1. پدال: این قسمت دستگاه بخش مهمی را رقم می زند و به این صورت است به دلیل اصلی بودن یکی از قطعات دوچرخه ثابت باید به جنس، نوع طراحی آن از نظر راحتی و موارد دیگر مورد بررسی قرار گیرد.
  2. زین: این قسمت دوچرخه محلی است که شما روی آن می نشینید و فعالیت خود را شروع می کنید. توجه داشتن به جنس آن هم از موارد مهم تلقی می شود.
  3. صفحه دیجیتال نمایشگر: این دستگاه دارای صفحه نمایشگر دیجیتال است و شما را قادر می سازد که سرعت، زمان، میزان ضربان قلب، تنفس و دیگر موارد را مشاهده کنید.
  4. تحمل وزن: یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید موضوع وزن است که دوچرخه ثابت باید آن را تحمل کند. اگر به این نکته توجه نکنید، می تواند به مرور زمان سبب فرسایش و آسیب به قطعات داخلی دستگاه بزند. 

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()