اگر جز کسانی هستید که به ورزش بدنسازی علاقه دارید، حتما نام اسکی فضایی باشگاهی را شنیده اید. این وسیله ورزشی با نام الپتیکال نیز شناخته می شود. بدون شک انجام ورزش های هوازی نقش مهمی در سلامت بدن به خصوص قلب و ریه ها دارد. از این رو  اسکی فضایی باشگاهی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد انجام ورزش های هوازی را دارند.

با استفاده از دسته های متحرک و ثابت این وسیله، اندام های بالا و پایین تحت فشار قرار می گیرند و کالری بسیاری از این طريق سوزانده می شود. به واسطه این دستگاه دیگر نیازی به راه رفتن، دویدن و بالا رفتن های سخت و طاقت فرسا نیست. زیرا طراحی اسکی فضایی به گونه ای است که امکان انجام تمامی این حرکات را به ورزشکار می دهد. در ادامه به بررسی این دستگاه هوازی باشگاهی می پردازیم.

هایپر جیم از جمله معتبرترین فروشگاه اینترنتی به شمار می رود که محصولات و تجهیزات تخصصی باشگاهی را به فروش می رساند. در این فروشگاه انواع مدل ها و برندهای متنوع در اختیار مخاطب قرار می گیرد که محصول مناسبی را انتخاب کنند.

این روش خرید برای افراد کارمند بسیار مناسب است زیرا در زمان کوتاهی به کالای مورد نظر خود دست پیدا می کنند و آن را درب منزل تحویل می گیرند.

در نتیجه

ورزش هوازی برای سلامت بدن توصیه می شود. امروزه در باشگاه های بدنسازی دستگاه های پیشرفته ای وجود دارند که یکی از پرکاربردترین آنها اسکی فضایی باشگاهی است. به واسطه این وسیله اندام های متفاوت بدن درگیر می شوند، در نتیجه عضله سازی و سوخت کالری صورت می گیرد.

 این دستگاه دارای دو پدال، دو دسته ثابت و متحرک است که کاری مشابه با دویدن و راه رفتن را انجام می دهند. فروش اسکی فضایی توسط فروشگاه های آنلاین معتبر با هزینه های مقرون به صرفه و درب منزل به شما تحویل داده می شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()