به دنبال یک دستگاه ورزشی مناسب و کاربردی برای انجام دادن روتین ورزشی خود هستید؟ آیا نمی دانید که از بین تعداد زیادی وسایل ورزشی کدام را برای منزل خود تهیه کنید؟ می توانید نگاهی به دستگاه  اسکی فضایی خانگی بیندازید شاید این وسیله مناسب شما باشد. 

کاربردهای اسکی فضایی خانگی

بسیاری از دستگاه های ورزشی دارای ویژگی و کاربردهای متفاوتی هستند که این قضیه در مورد دستگاه اسکی فضایی خانگی هم مستثنی نیست و برخی ویژگی هایی روی دستگاه تعبیه شده است. در ادامه با ویژگی های این محصول آشنا شوید.

  1. صفحه نمایشگر دیجیتالی: بسیاری از دستگاه ها دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی هستند که بتوانید برخی اطلاعات را مشاهده کنید. چراغ های تعبیه شده روی این دستگاه به صورت LCD و LED است که با توجه به علاقه خود می توانید آن ها را تهیه کنید.
  2. پدال ها: یکی از اصلی ترین جزئیات این دستگاه پدال اسکی فضایی خانگی به شمار می‌آید. با توجه به اینکه پای شما روی پدال ها قرار می گیرد تمام وزن شما بر این قسمت متمرکز می‌ شود. به همین دلیل باید از استحکام و استقامت بالایی برخوردار باشد.
  3. وجود برخی تنظیمات برنامه ای: از نظر ساختار برنامه‌ ای، این دستگاه به نوعی تنظیم شده است که با وجود برخی برنامه های از پیش تنظیم شده بتوانید نرمش و تمرین‌ روتین خود را انجام دهید.

کلام آخر

اگر به دنبال برد در خرید اسکی فضایی می گردید، ما به شما دستگاه اسکی فضایی خانگی را پیشنهاد می دهیم! با خرید این محصول می توانید به ورزش هوازی خود سرعت بیشتری بخشید و همچنین عضلات ران پا و دست خود را تقویت کنید. امروزه این دستگاه توجه زیادی را به خود جلب کرده است و در سایز و کاربر های مختلف در باشگاه ها و همچنین مصرف شخصی در منازل از آن بهره مند می شوند. شما می توانید با خرید این محصول از فروشگاه هایپر جیم، تجربه خرید رضایت بخشی را برای خود رقم بزنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()