مشکلات ناشی از استفاده ی نادرست از تردمیل:

درد پا

سعی کنید، سرعت تردمیل را متناسب با توان خود مشخص کنید که در نهایت با آسیب‌های جدی برای شما همراه نباشید. به این موضوع توجه کنید که استفاده زیاد از تردمیل به مفاصل پا آسیب می‌ رساند و در طولانی مدت باعث صدمات جبران ناپذیری برای شما ایجاد می‌کند.

درد کمر

هنگام استفاده از تردمیل با سرعت زیاد آسیب زیادی به کمر شما وارد می‌شود. توجه کنید، آسیب دیدگی این ناحیه از بدن در طولانی مدت اثرات جبران ناپذیری بر زندگی شما می‌گذارد و برای درمان کمر درد ممکن است، مدت زیادی توانایی انجام کارهای شخصی خود را نداشته باشید.

آسیب به عضلات تحتانی

هنگام استفاده از تردمیل عضلات تحتانی به‌خصوص در قسمت ران و پشت پا در معرض آسیب دیدگی هستند، با توجه به این موضوع بهتر است، توجه ویژه ایی به این ناحیه داشته باشید که در طولانی مدت اثرات جبران ناپذیری برای شما نداشته باشد.

سرگیجه و حالت تهوع

افرادی که به‌تازگی استفاده از تردمیل را شروع کرده‌اند، ممکن است در ابتدا با سرگیجه و حالت تهوع مواجه شوند. با توجه به این موضوع لازم است، برای شروع از سرعت کم تردمیل شروع کنید و در ادامه با توجه به شرایط بدنی خود، سرعت را افزایش دهید.

تعریق زیاد و از دست دادن آب بدن

به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از تردمیل برای چربی سوزی و رسیدن به اندام ایده آل مناسب است. اما استفاده زیاد از این وسیله در نهایت باعث تعریق زیاد می‌شود و بدن آب زیادی از دست می‌دهد و ممکن است به بدن شما آسیب جدی وارد کند.

سخن آخر

در این مقاله به موضوع عوارض استفاده نادرست استفاده از تردمیل خانگی پرداخته شد، در همین راستا می‌توان گفت، این وسیله تأثیر زیادی برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل شما دارد، اما سعی کنید، برای کاهش وزن از برنامه افراد متخصص استفاده کنید که در نهایت به بدن شما آسیب جدی وارد نشود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 225
نمایش همه
علاقه مندی ها ()