خانگی یا باشگاهی

خانگی یا باشگاهی بودن تردمیل همان طور که از نام آن پیداست، به مکان استفاده تردمیل اشاره می کند. این تغییر مکان در تغییر ابعاد تردمیل، قابلیت ها، میزان هزینه و دیگر عوامل مرتبط با تردمیل نیز اثرگذار است. درنتیجه تصمیم شما بر  خرید تردمیل و استفاده از تردمیل در منزل یا باشگاه ورزشی از جمله مواردی است که باید به آن دقت کنید. 

شیب برقی یا دستی

تردمیل ها دارای قابلیت تغییر و تنظیم شیب هستند. تنظیم شیب به شما کمک می کند تا شرایط کوهستان، پیاده روی سبک، دویدن حرفه ای و هر حالتی که نیاز دارید، بر تردمیل ایجاد شود. با استفاده از این قابلیت شرایط دویدن روی تردمیل به دویدن در فضای آزاد بسیار نزدیک می شود.

در برخی از تردمیل ها شیب  به صورت برقی تنظیم می گردد. در برخی دیگر این تنظیمات به صورت دستی و با پیچاندن پیچ های مخصوص صورت می گیرد.

درصورتی که داشتن تنظیم شیب برقی یا دستی برای شما اهمیت چندانی ندارد، باید توجه داشته باشید که تردمیل دارای تنظیم شیب دستی از قیمت کمتری برخوردار است.

کلام آخر

برای خرید تردمیل باشگاهی باید به نکات مهمی توجه کرد که بر اساس آن نکات تردمیلی که تمامی نیازهای شما را برآورده می کند، خریداری کرد. این نکات شامل نوع استفاده شما از تردمیل، مکان استفاده از تردمیل و قابلیت هایی است که شما از تردمیل انتظار دارید.

هر کدام از این موارد که تغییر بکند، می تواند در هزینه خرید تردمیل تأثیرگذار باشد. درنتیجه باید با دقت بسیار به این نکات توجه کرد. فروشگاه هایپرجیم با سابقه طولانی که در زمینه فروش تجهیزات ورزشی دارد، بهترین گزینه برای پرسش و تحقیق در خصوص تردمیل است.

انواع تردمیل های باشگاهی و خانگی را در این فروشگاه ارزشمند می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید. بدون شک مراجعه به فروشگاهی معتبر، از استرس و نگرانی های شما برای خرید تردمیلی خوب و با کیفیت می‎کاهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()