اسکی فضایی وسیله ای محبوب و با تنوع بالا است. این وسیله بدون اعمال فشارهای خطرآفرین برای مفاصل، به کاهش وزن و تناسب اندام شما کمک خواهد کرد. تقریبا تمام بدن شما هنگام استفاده از  اسکی فضایی درگیر خواهد شد.

معرفی انواع اسکی فضایی

این وسیله ورزشی هم مانند تمام وسایل ورزشی دیگر، انواع متفاوت و مختلفی دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب تر هستند. در ادامه چند نوع اسکی فضایی را بررسی خواهیم کرد.

اسکی فضایی معمولی و استاندارد

این نوع قدیمی ترین و رایج ترین این وسیله هم به حساب می آید. این دستگاه دارای پدال های بسیار بزرگ برای قرار گیری پاها و دست گیره های ثابت برای حفظ تعادل هستند.

این دستگاه به عضلات چهار سر، همسترینگ و عضلات شکم فشاری خوبی وارد می کند. این دستگاه فشار بسیار کمی به مچ پا و مفاصل شما وارد می کند. اسکی فضایی استاندارد، مزایای تردمیل را با احتمال صدمه کمتر به همراه دارد.

اسکی فضایی استاندارد خود به 3 دسته چرخ در جلو، چرخ در مرکز و چرخ در عقب تقسیم می شود.

نوع چرخ در جلوی آن، همان طور که از نامش مشخص است، دارای چرخی در جلوی خود است. معمولا این نوع، محدوده حرکت کمتری دارد.

چرخ در عقب آن، قدیمی ترین نوع این وسیله است. تاثیر آن ها برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار بالا است. این دستگاه به شما اجازه می دهد که راه رفتن و دویدن را بدون آسیب های آن، شبیه سازی کنید.

نوع چرخ در مرکز آن، جدیدترین نوع این وسیله است. ممکن است متفاوت تر از آنچه که تا به حال از اسکی فضایی دیده اید، باشد. دامنه حرکتی این وسیله بسیار زیاد است و به دلیل حجم کم، گزینه مناسبی برای استفاده در خانه است.

شاید برای علاقه مندان به این وسیله جالب باشد که بدانند این وسیله که در باشگاه های ورزشی زیاد به چشم می آید، چه انواعی دارد و آیا تفاوتی بین آن ها است یا خیر؟

فروشگاه هایپرجیم فروش اسکی فضایی خانگی را ارائه می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()