به دسته ها تکیه نکنید

هنگامی که به خوبی آموزش دیدید که از  تردمیل چگونه استفاده کنید و تعادل خود را روی آن حفظ کنید، دسته های دستگاه را رها کنید. اگر بازوهای خود را آزادانه بچرخانید و دسته های دستگاه را رها کنید، حرکت شما روی تردمیل طبیعی تر خواهد بود.

یکی دیگر از دلایلی که توصیه به رها کردن دسته ها می شود، امکان تمرین حالت های مختلف روی تردمیل است. حالت هایی که توسط دست و گردن می تواند انجام گیرد.

چنین مواردی سبب می شود که بهترین حالت را برای استفاده از تردمیل به دست آورید. رها کردن دسته ها سبب افزایش تعادل شما روی تردمیل نیز می شود.

مستقیم و رو به جلو نگاه کنید

پاهای شما تمایل دارند از چشمان شما پیروی کنند، بنابراین هنگامی که از تردمیل استفاده می کنید، باید رو به جلو را نگاه کنید. این حرکت سبب می شود تعادل شما بیشتر حفظ شود و در بهترین حالت استفاده از تردمیل قرار بگیرید.

اگر به سمت چپ یا راست منحرف شوید، علاوه بر ریسک افتادن از تردمیل، برای حالت پاهای شما نیز خطرات سلامتی در پیش دارد.

هرگز با پای برهنه از تردمیل استفاده نکنید

 برای تمرین تردمیل همیشه یک جفت کفش مناسب پیاده روی یا دویدن بپوشید. استفاده از کفش علاوه بر حفظ سلامتی پاهای شما، سبب افزایش تعادل روی دستگاه و بهبود دویدن یا پیاده روی روی تردمیل می شود.

همچنین کفش مخصوص پیاده روی یا دویدن را می توانید از فروشگاه های ورزشی معتبر مانند هایپرجیم خریداری نمایید.

کلام آخر

استفاده بهینه از تردمیل نیازمند رعایت نکاتی که است که سبب بهبود ورزش کردن و ضامن سلامتی شما می شود. برخی از این نکات مستقیماً ضامن سلامتی شما هستند و عدم رعایت آن ها عواقب بدی به دنبال دارد. فروش تردمیل باشگاهی به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

برخی دیگر نیز علاوه بر ضامن سلامتی شما، به افزایش طول عمر تردمیل نیز کمک می کند. با رعایت این نکات تا مدت ها بدون آنکه موردی سلامتی شما و تردمیل تان را تهدید کند، می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()